پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بازسازی عملیات «فتح المبین» در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
بازسازی عملیات «فتح المبین» در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیپ 48 فتح استان تاکنون 9 مورد از عملیات‌های مهم دفاع مقدس رابازسازی کرده است.

به گزارش ایسنا، جلسه برنامه ریزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سالن تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. سرهنگ دوم پاسدار ایمان خردمند مسئول مرکز حفظ آثار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دراین جلسه بیان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قراگاه رسانه‌ای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با محوریت صدا و سیمای مرکز استان و با همکاری تیپ 48 فتح، سازمان جهاد کشاورزی استان، هلال احمر استان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر نهادها در راستای تبیین نقش هر سازمان در دوران دفاع مقدس در دو حوزه عملیاتی و پشتیبانی تشکیل شده است.

وی افزود: در این قرارگاه فرماندهی تیپ 48 فتح به عنوان میزبان در طول سال 99 با حدود 40 عنوان برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی داشته‌های استان در دوران دفاع مقدس را برای انتقال به نسل‌های فعلی و آینده در قالب مستند سازی به تصویر خواهند کشید. همچنین مدیران جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، هلال احمر، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و مجموعه سپاه فتح و بسیج قول مساعد دادند که در این برنامه همکاری فعال داشته باشند.

در بخش دیگر از این جلسه سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیپ 48 فتح استان تاکنون 9 مورد از عملیات‌های مهم از جمله کربلای یک، کربلای 4 و 5 و والفجر 8 را برای آشنایی نسل جوان با حماسه‌های ماندگار را بازسازی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس عملیات «فتح المبین» در دهکده دفاع مقدس استان بازسازی خواهد شد.

انتهای پیام