جمعه 31 فروردین 1403

بازماندن یاران "برخورداری" از فینال هندبال جام باشگاه‌های آسیا

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
بازماندن یاران "برخورداری" از فینال هندبال جام باشگاه‌های آسیا

تیم العربی قطر که دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران را در اختیار دارد با شکست مقابل الکویت از رسیدن به فینال جام باشگاه‌های مردان آسیا بازماند.

به گزارش ایسنا، در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا تیم العربی قطر که سعید برخورداری دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران را به خدمت دارد مقابل تیم الکویت ایستاد و در پایان 60 دقیقه این بازی با نتیجه 19 بر 19 به تساوی رسید. تیم الکویت در نهایت در وقت اضافه با حساب 23 بر 22 موفق به برد شد و به فینال مسابقات راه یافت.

العربی که در دوره قبلی این مسابقات قهرمان شده بود به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌اش بود که با این شکست باید دوشنبه برای کسب مدال برنز مقابل بازنده دیدار الدحیل قطر و النجمه بحرین صف آرایی کند.

دیگر بازی نیمه نهایی میان تیم‌های الدحیل قطر و النجمه بحرین است که برنده این دیدار دوشنبه در بازی فینال باید مقابل الکویت به میدان برود.

بیست و سومین دوره از مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا از 22 تا 31 خرداد به میزبانی جده عربستان در حال پیگیری است. ایران در این مسابقات دو نماینده داشت که مس کرمان پنجم و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نهم شدند.

انتهای پیام