چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

بازگشایی مجدد و برداشتن سنگ‌فرش‌های خیابان 17 شهریور

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
بازگشایی مجدد و برداشتن سنگ‌فرش‌های خیابان 17 شهریور

عضو شورای شهر تهران با اشاره به پروژه شکست‌خورده سنگ‌فرش کردن خیابان 17 شهریور در زمان مدیریت شهری وقت گفت: این محدوده پس از سال‌ها مجددا بر روی خودروها بازگشایی شده است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی بابایی در جریان هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز در صحن شورا برگزار شد، با اشاره به پروژه شکست‌خورده سنگ‌فرش کردن خیابان 17 شهریور پس از سا‌ل‌ها اظهار کرد: متاسفانه در زمان مدیریت شهری وقت این خیابان سنگ‌فرش و از ورود خودروها به داخل خیابان با هدف تردد و پیاده‌روی شهروندان این محدوده عملیاتی شد اما پس از سال‌ها این پروژه شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه اجرای این پروژه بدون اخذ پیوست‌های اجتماعی اجرایی شد، گفت: چندی پیش نیز در این دوره مدیریت شهری سرانجام پس از گلایه و انتقادات فراوان اهالی این محدوده اعم از خانواده‌ها و کسبه سرانجام این محدوده بازگشایی و در حال حاضر نیز سنگ‌فرش‌ها جمع‌آوری و مجددا آسفالت‌کاری شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در همان دوره نیز شکایات بسیاری از سوی اهالی این محدوده به مدیریت شهری وقت ارجاع داده شده بود اما هیچ گوش شنوایی برای این مسئله وجود نداشت.

بابایی ضمن تشکر از اقدام شهرداری منطقه 12 جهت بازگشایی و برداشتن سنگ‌فرش‌های خیابان 17 شهریور گفت: بسیاری از کسبه این محدوده به دلیل اقدام نادرست شهرداری وقت ورشکست شده‌اند و هم‌اکنون نیز این محدوده بر روی خودروها باز شده است و مورد رضایت اهالی و کسبه قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در همان دوره نیز ما چندین بار از این محدوده بازدید کردیم، گفت: در همان زمان تصمیم گرفته شد بخشی از این خیابان (میدان امام حسین (ع)) جهت برگزاری برنامه‌های آیینی در نظر گرفته شود اما آن زمان هم بنده اعلام کردم به دلیل اینکه این منطقه سابقه برگزاری چنین برنامه‌هایی را نداشته است، نمی‌تواند در انجام این امر موفق بود.

به گزارش تسنیم؛ علیرضا نادعلی سخنگوی و نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: طی برنامه چهارشنبه‌های فرهنگی این هفته، در منطقه 7 تهران حضور پیدا کردیم و در خدمت نخبگان فرهنگی این منطقه بودیم که در جلسه فعالان فرهنگی و همچنین در جلسات مساجد منطقه 7 شاهد این بودیم که شهروندان ساکن در این منطقه از عملکرد شهردار منطقه رضایت داشتند.

وی افزود: وجود رضایتمندی بین اهالی فرهنگ و نخبگان فرهنگی ساکن در منطقه 7 شهر تهران نشان می‌دهد شهرداری از نظر فرهنگی در این منطقه عملکرد خوبی داشته است که لازم بود در جلسه شورای اسلامی شهر تهران به این موضوع اشاره کنم.

بازداشت شهرداران انقلابی جسارت و کارآمدی را از مدیران شهری می‌گیرد واکنش چمران به بازداشت شهردار منطقه 15/ ممانعت از ورود سگ به پارک‌ها قانونی است