شنبه 7 مهر 1403

بازگشت ستاره مغضوب به اولدترافورد؛ سانچز در گروه «شانس مجدد»

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بازگشت ستاره مغضوب به اولدترافورد؛ سانچز در گروه «شانس مجدد»

تهران - ایرنا - «اوله گانر سولسشر» با اعلام خبر بازگشت «الکسیس سانچز» به اولدترافورد در تابستان سال جاری، تاکید کرد که ستاره شیلیایی ثابت خواهد کرد که منتقدانش در اشتباه بوده‌اند.

براساس گزارش شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان، منچستریونایتد آماده است تا به سانچز شانس احیای خود را در اولدترافورد بدهد؛ این در حالی است که ستاره تیم ملی شیلی تا اینجای فصل برای اینترمیلان تنها 214 دقیقه به میدان رفته و در جریان پنج حضور تنها یک گل به ثمر رسانده است.

سانچز پس از انتقال از آرسنال به یونایتد در ژانویه 2018 دوران فاجعه باری را در یونایتد پشت سر گذاشت. با این وجود، مرد نروژی نیمکت شیاطین سرخ با حمایت از بازگشت وی، ابراز اطمینان کرد که این بازیکن در بالاترین سطح باز خواهد گشت و برای رسیدن به ترکیب اصلی مبارزه می‌کند.

سولسشر در این باره گفت: بازیکنانی داریم که به سختی در حال کار روی بازگرداندن آنان هستیم. نمی‌توانم به یاد بیاورم که در نقل و انتقالات ژانویه چند بازیکن خوب خریدیم. «هنریک لارسن» خوب بود، «نمانیا ماتیچ» و «پاتریس اورا» هم همینطور؛ واقعا اسم بردن کار سختی است. باشگاه نمی‌خواهد بهترین های خود را از دست بدهد و سانچز هم تابستان دوباره به ما ملحق شده و به همه ثابت می‌کند که در مورد او اشتباه می‌کردند.

یونایتدها چهارشنبه هفته جاری در دیدار برگشت جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت. آنها دیدار رفت را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد و برای صعود به فینالی که در ومبلی برگزار می‌شود، کار سختی را پیش رو دارند اما سولسشر مشتاق است تا از شاگردانش بازگشتی مشابه بازگشت فصل گذشته در لیگ قهرمانان مقابل پاری‌سن‌ژرمن ببیند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص پیگیری یونایتد برای جذب «برونو فرناندز» گفت: هیچ توضیح و خبر تازه ای در مورد نقل و انتقالات ندارم. فکر می‌کنم سوال کردن در مورد این موضوع وقت تلف کردن باشد البته باز هم انتخاب با شما (خبرنگاران) است. تمام تمرکزم روی بازی آینده است.

فرناندز در پیروزی یک بر صفر اسپورتینگ مقابل ماریتیمو از ابتدا به میدان رفت و این در حالی است که یونایتد و اسپورتینگ بر سر رقم انتقال ستاره پرتغالی به بن بست رسیده اند.

*س_برچسب‌ها_س*