دوشنبه 28 خرداد 1403

بازگشت چشمی و حردانی / استقلال با دو تغییر به دنبال فتح قائمشهر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت چشمی و حردانی / استقلال با دو تغییر به دنبال فتح قائمشهر

جواد نکونام برای دشت سه امتیاز مهم از قائمشهر و ادامه صدرنشینی در لیگ برتر، با دو تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف نساجی می رود.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای فوق العاده حساس هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، در قائمشهر و میان تیم های استقلال و نساجی برگزار خواهد شد. آبی پوشان برای حفظ صدرنشینی و میزبان در راه بقا در لیگ سخت تلاش می کنند تا از این مسابقه دست پر خارج شوند.

جواد نکونام برای این مسابقه دو تغییر را نسبت به بازی قبل برابر فولاد در ترکیب تیمش ایجاد کرده که طی آن، روزبه چشمی و صالح حردانی جانشین امید حامدی فر و میلاد فخرالدینی شده اند.

* آبی ها از سید کلین شیت می خواهند کاپیتان استقلال که در بازی گذشته مقابل فولاد توانست مأموریت خود را به نحو احسن انجام داده و بدون دریافت گل بازی را به پایان برساند، امروز کار به مراتب سخت تری را در پیش دارد و باید برابر تیم نساجی قرار بگیرد که در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشته است.

* روزبه دوباره در دفاع روزبه چشمی یکی از بازیکنان غایب استقلال در جدال برابر فولاد بود. این بازیکن حالا به ترکیب تیم بازگشته و نکونام نیز همچون همیشه و با اعتماد به این بازیکن، او را از ابتدا به زمین مسابقه فرستاده است. ایمان سلیمی یکی از گل های مهم این فصل استقلال را در بازی قبل به ثمر رساند و در پی مهار مهاجمان نساجی است.

رافائل سیلوا که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در جدال با فولاد در ترکیب اصلی حضور داشت، امروز نیز یکی از ستون های خط دفاعی تیمش است.

* صالح به راست بازگشت غیبت صالح حردانی در دیدار هفته قبل محسوس بود. بازیکنی که امروز در سمت راست برای تیمش به میدان می رود. در سمت چپ نیز بهترین پاسور لیگ برتر یعنی ابوالفضل جلالی حضور دارد و در اندیشه گذر از ریکاردو آلوز است.

* زبیر کمربند را سفت می کند طبیعی است که برای تقابل با خط هافبک جنگنده نساجی، نکونام بخواهد کمربند خط میانی تیمش را سفت و محکم کند. از این رو، زبیر نیک نفس بازیکنی است که برای این مسابقه نیز به بازی می رود. جلوتر او، شاهد حضور آرش رضاوند در مرکز میدان هستیم.

* شمال بوی گلزنی ماشا را می دهد جلال الدین ماشاریپوف در بازی های اخیر استقلال نقش پر رنگی در طراحی حملات تیم داشته است. بازیکنی که امروز جلوتر از نیک نفس و در کنار رضاوند بازی می کند و آبی ها امید زیادی به درخشش دوباره او دارند.

* مهرداد در پی اولین گل خارج از خانه دو مهاجم استقلال در بازی های قبل، امروز نیز مأموریت دارند تا از خط دفاعی نساجی عبور کرده و تیمشان را به گل برسانند. گوستاوو بلانکو به دنبال یافتن روزنه ای روی هوا برای گلزنی است و مهرداد محمدی نیز تلاش می کند نخستین گل خود برای استقلال در بازی های خارج از خانه را به ثمر برساند.

ترکیب استقلال برای دیدار با نساجی: سیدحسین حسینی - روزبه چشمی - رافائل سیلوا - ایمان سلیمی - صالح حردانی - ابوالفضل جلالی - زبیر نیک نفس - آرش رضاوند - جلال الدین ماشاریپوف - مهرداد محمدی - گوستاوو بلانکو