جمعه 10 فروردین 1403

بازیکن خوزستانی پای پرواز غیب شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
بازیکن خوزستانی پای پرواز غیب شد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: انصافاً آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان کمک های بسیار خوبی به ما داشته است و اگر مساعدت های او نبود این تیم دچار چالش می شد زیرا فولاد در دو سال گذشته با محرومیت سنگینی مواجه شد تا جایی که به دلیل بسته بودن پنجره از تیم نونهالان گرفته تا بزرگسالان‌مان نمی توانست یارگیری کند اما شرایط مدیریت شد و نکونام نیز تیم را رهبری و حفظ کرد.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: انصافاً آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان کمک های بسیار خوبی به ما داشته است و اگر مساعدت های او نبود این تیم دچار چالش می شد زیرا فولاد در دو سال گذشته با محرومیت سنگینی مواجه شد تا جایی که به دلیل بسته بودن پنجره از تیم نونهالان گرفته تا بزرگسالان‌مان نمی توانست یارگیری کند اما شرایط مدیریت شد و نکونام نیز تیم را رهبری و حفظ کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، وی با بیان اینکه امسال در نقل و انتقالات در سکوت حرکت کردیم، ادامه داد: این طور کار بهتر انجام شد. حتی دیدید پاتوسی پست خداحافظی گذاشت اما ما لو ندادیم که از این بازیکن برای ادامه همکاری امضا گرفته ایم و این شرایط در حالی بود که از تیم های دیگر با قیمت خیلی بیشتر پیشنهاد داشت و به دنبال او بودند اما در نهایت اکنون در جمع فولاد است و حتی بابت تأخیرش در اردوی تیم جواد نکونام با روش های خودش او را تنبیه کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه نقل و انتقالات مثل بازی شطرنج است و اگر یک حرکت و اشتباه کنیم آسیب میبینیم، گفت: ما برای جذب بازیکن وقت گذاشتیم و حواسمان به حواشی نیز بود تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: با جام هایی جواد نکونام برای کسب آنها زحمت کشید، نشاط خوبی در خوزستان ایجاد شد. ضمن اینکه از کانون هوادارانمان که همه جوره حواسش به حواشی بوده است و باعث شد حرکت رو به جلو را ادامه دهیم، قدردانی می کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه همه می دانند در دو سال گذشته فولاد در بحران بود، برای این فصل فولاد خون تازه ای می خواست تا نفس بکشد. در همین دو سال خوزستانی ها با این محرومیت پشت در ماندند اما اکنون تیم های پایه ما بومی هستند و در حال بومی سازی نیز هستیم. البته باید خودشان را نشان دهند تا بالاتر بیایند.

وی عنوان کرد: بارها گفته اند چرا فولاد خوزستان تیم قوی نمی بندد و اکنون تمامانتظارات به سمت موفقیت فولاد در آسیا است که همه باید کمک کنند. خدا را شکر فولاد توانست سهمیه فوتبال ایران را در آسیا حفظ کند و اکنون برای ادامه این راه نیاز به کمک داریم، نه اینکه ما را بزنند. در هر صورت نمی توانستیم تیمی را ببندیم که قوی نباشد و مورد انتقاد قرار بگیرد. ضمن اینکه تعصب نکونام خیلی بیشتر از من است و حرص خوردن های او را برای فولاد می بینم.

به گزارش ایسنا، گرشاسبی گفت: مدیریت تیمی که بازیکنان شاخص دارد، سخت است و زمانی که در پرسپولیس بودم و به دنبال بازکردن پنجره نقل و انتقالات بودم، برانکو می گفت نیمکت شلوغ باشد، سخت است. به هر حال خواسته همه این بود که در آسیا آبروداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فولاد فصل قبل هم بد آورد وگرنه باید حداقل جزو سه تیم قرار می گرفتیم. هدف ما این است که در لیگ برتر جزو مدعیان باشیم و در آسیا زنگ تفریح نباشیم. ضمن اینکه همین تیم الفیصلی رقیب ما در حذفی آسیا رقم قرارداد یک بازیکنش 60 درصد کل بودجه ما است. پس باید همه کمک کنند با روحیه مضاعف حضور فعال در آسیا داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره راه اندازی فروشگاه باشگاه فولاد و ورود به بخش درآمدزایی، گفت: برای این بخش برنامه داریم و با چند اسپانسر هم جلسه داشتیم اما فولاد و تیم های دیگر چون مثل استقلال و پرسپولیس بازی هایشان از شبکه سوم سیما پخش نمی شود اسپانسرها کمتر پای کار می آیند. همچنین برای راه اندازی فروشگاه با مباحثی چون بحث کپی رایت هم مواجه بودیم، در حالی که دوست داشتیم در این بخش فعال تر باشیم که البته فروشگاه باشگاه به کمک کانون هواداران راه اندازی خواهد شد و به دنبال مسائل درآمدزایی برای باشگاه نیز هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته با نکونام قرارداد دو ساله امضا کردیم و او هم گفت اگر شرایط باشگاه به صورتی بود که خواهان من بودند ادامه می دهم و به نظرم حضور نکونام از جاذبه های تیم فولاد برای آمدن بازیکنان مطرح به این تیم بود.

گرشاسبی در ادامه با اشاره به حضور سابق خود در رأس مدیریت ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: پنج معاون من اکنون در سطح کشور مدیرکل هستند. اکنون هم خوزستان در بخش فوتبال استعدادهای زیادی دارد و همه باید کمک کنند. ما اشتباه زیاد داریم و باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی بیان کرد: نگین باشگاه فولاد تیم بزرگسالان آن است که به خاطر بحرانی که در دو سال گذشته با آن مواجه بودیم خدا می داند که چه کشیدیم. اما خوشحالیم که با پشت سرگذاشتن آن بحران اکنون از نظر شاخصه ها نسبت به فصل قبل از تیم های پایه گرفته تا بزرگسالان رشد داشتیم. البته به صورت کامل رضایت نداریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به اضافه شدن چند بازیکن از تیم های پایه به تیم اصلی این باشگاه گفت: طبق برنامه ای که داشتیم استعدادهای پایه لیست شدند و در اردوی تهران تیم بزرگسالان مورد ارزیابی قرار گرفتند که دو، سه نفر جذب شدند. بنابراین جذب استعدادهای پایه جزو برنامه های ما است و این نفرات آینده فوتبال خوزستان و کشور هستند.

وی در خصوص اهمیت به بازیکنان بومی خاطرنشان کرد: فصل گذشته یکی از بازیکنان بومی همراه تیم بود و در حالی که شرایط برای همراهی تیم فراهم شده بود متأسفانه پای پرواز غیب شد و همراه تیم نیامد اما جواد نکونام در تیم فولاد از همه بیشتر به بومی ها اهمیت می دهد و اگر یک بازیکن بومی 40 درصد و بازیکن غیربومی 60 درصد شانس حضور در تیم فولاد را داشته باشد، بازیکن بومی جذب می شود.

گرشاسبی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال در تست گیری تیم های پایه پنج هزار و 168 نفر تست دادند که از این تعداد 68 نفر انتخاب شد اما حالا پنج هزار و 100 نفر علیه ما هستند.

وی درباره جذب وریا غفوری عنوان کرد: غفوری بازیکن مطرح و توانمندی است و جزو اولویت های نکونام بود و بازیکنی است که به شرایط تیم فولاد کمک می کند. رضاوند هم جزو گزینه های نکونام است و هر راهی که برای جذب او بود، رفتیم اما به شکلی همکاری در این زمینه ضعیف شد و باشگاه استقلال رقمی را پیشنهاد داد که این یعنی نه، اما هنوز هم پیگیر هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان در خصوص تیم داری این باشگاه در رشته های دیگر، گفت: در لیگ کشتی فرنگی کشور تیم داری خواهیم کرد و برای تیم داری در رشته وزنه برداری در حال مذاکره هستیم.

منبع: ایسنا

هم اکنون دیگران می خوانند 19 مرداد 1401 - 18:29

بیشتر بخوانید

بازیکن خوزستانی پای پرواز غیب شد 2