سه‌شنبه 10 مهر 1403

بازی‌های جذاب لیگ نخبگان در شرق آسیا / فرصت بزرگ تیم اوسمار و راند دوم نبرد کره - ژاپن

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازی‌های جذاب لیگ نخبگان در شرق آسیا / فرصت بزرگ تیم اوسمار و راند دوم نبرد کره - ژاپن

لیگ نخبگان در شرق آسیا فردا با انجام چهار بازی در استرالیا، کره، ژاپن و مالزی دنبال خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ نخبگان آسیا در شرق قاره فردا با انجام چهار بازی آغاز خواهد شد.

بوریرام یونایتد از تایلند، تیمی که اوسمار ویه‌را، سرمربی فصل پیش پرسپولیس را روی نیمکت دارد، صبح فردا اولین بازی روز را مقابل سنترال کوست استرالیا برگزار می‌کند. تیم اوسمار در روز اول لیگ نخبگان موفق شد در تایلند مقابل ویسل کوبه از ژاپن به تساوی بدون گل برسد و نشان بدهد مقابل هیچ تیمی حریف از پیش باخته نیست. اوسمار دیروز در گفت‌وگو با ورزش سه گفته بود که بوریرام برای پیروزی در استرالیا به میدان خواهد رفت. سنترال کوست اما لیگ نخبگان را خوب آغاز نکرده و در هفته اول مقابل شاندونگ تایشان چین 3-1 شکست خورده است.

دومین بازی توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده. گوانگ‌جو اف‌سی از کره جنوبی که در هفته اول عجیب‌ترین نتیجه لیگ نخبگان را ثبت کرد و در خانه موفق شد تیم قدرتمند یوکوهاما مارینوس ژاپن را 7-3 در هم بکوبد فردا در دومین راند مبارزه‌اش با ژاپنی‌ها مقابل کاواساکی فرونتاله خواهد ایستاد. کاواساکی با اینکه در جی‌لیگ وضعیت خوبی نداشته و در رتبه یازدهم جدول ایستاده است در هفته اول لیگ نخبگان موفق شد اولسان هیوندای را در کره 1-0 شکست دهد.

در دیدار سوم فردا پوهانگ استیلرز کره میزبان شانگهای پورت از چین است. پوهانگ در هفته اول نتیجه‌ای بسیار دور از انتظار به دست آورد و در چین مقابل شانگهای شن‌هوا 4-1 شکست خورد. پوهانگ امیدوار است در این هفته انتقام شکست از چینی‌ها را از شانگهای پورت بگیرد.

در آخرین بازی جوهور دارالتعظیم مالزی میزبان شانگهای شین‌هوا است. همان‌طور که اشاره شد شن‌هوا هفته قبل بردی بزرگ مقابل پوهانگ به دست آورده است. دارالتعظیم هم در هفته اول لیگ نخبگان مقابل شانگهای پورت به تساوی 2-2 دست یافت.

بازی‌های جذاب لیگ نخبگان در شرق آسیا / فرصت بزرگ تیم اوسمار و راند دوم نبرد کره - ژاپن 2
بازی‌های جذاب لیگ نخبگان در شرق آسیا / فرصت بزرگ تیم اوسمار و راند دوم نبرد کره - ژاپن 3
بازی‌های جذاب لیگ نخبگان در شرق آسیا / فرصت بزرگ تیم اوسمار و راند دوم نبرد کره - ژاپن 4
بازی‌های جذاب لیگ نخبگان در شرق آسیا / فرصت بزرگ تیم اوسمار و راند دوم نبرد کره - ژاپن 5