جمعه 10 فروردین 1403

باشگاه استقلال تهران

باشگاه استقلال تهران

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال ضمن تبریک سال جدید از هواداران تیمش بابت حمایت‌هایشان تشکر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آرتور کوین یامگا با انتشار تصویری از خود در شهر دبی از تمرینات این روزهایش همراه با تبریک سال نو خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه‌های لیگ برتری به شکل‌های مختلف سال جدید را به هواداران خود تبریک گفتند.

وب‌گاه فرارو

ستاره ایرانی تیم الاتحاد در بازگشت به اردوی تیم ملی شماره 10 را در اختیار گرفت.

وب‌گاه فرارو

سرمربی سابق پرسپولیسی‌ها در واکنش به خوشجالی جنجالی نکونام در دربی رفت گفت: اینگونه رفتار‌ها در فوتبال طبیعی است و همیشه بین من و نکونام احترام برقرار بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از خواسته‌های اغلب فوتبالیست‌های مطرح بعد از دوران حرفه‌ای، حضور فرزندانشان در مسیری است که آن‌ها طی کرده‌اند و برخی از آن‌ها به این هدف رسیده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم استقلال خوزستان نیز بهترین بهره را از همای سعادتی که این فصل روی شانه‌اش نشسته برده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی سابق پرسپولیسی ها در واکنش به خوشجالی جنجالی نکونام در دربی رفت گفت: اینگونه رفتار ها در فوتبال طبیعی است و همیشه بین من و نکونام احترام برقرار بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره ایرانی تیم الاتحاد در بازگشت به اردوی تیم ملی شماره 10 را در اختیار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی آبی‌ها یک بار دیگر نشان داد در تغییر سبک بازی تیمش تابع نظرات اهالی فوتبال نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال استقلال تهران در سال 1402 با چالش‌های زیادی در بخش مدیریتی مواجه بود، اما توانست با صدرنشینی در لیگ برتر به استقبال سال جدید برود. هر چند که این تیم از جام حذفی هم کنار رفت. تیم فوتبال استقلال تهران در سال 1402 با چالش‌های زیادی در بخش مدیریتی مواجه بود، اما توانست با صدرنشینی در لیگ برتر به استقبال سال جدید برود. هر چند که این تیم از جام حذفی هم کنار رفت. تیم فوتبال استقلال...

وب‌گاه ورزش سه

مدیر تیم فوتبال سپاهان در آخرین روز سال به گلایه از تصمیمات و حواشی‌ای پرداخته که در ماه‌های اخیر تیم مورایس را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از 2 سال ناکامی در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای، به نظر می‌رسد که این کابوس برای آبی‌ها رو به پایان است.

وب‌گاه فرارو

در 9 بازی باقی‌مانده باید در انتظار هر اتفاق و هر جنجالی بود؛ به‌خصوص که انگیزه تیم‌ها برای متوقف کردن صدرنشین بیش از شروع لیگ است و نکونام هم با علم به این موضوع وارد مسابقات می‌شود. او در ماموریتش تا به امروز کاملا موفق عمل کرده و هواداران امیدوار هستند دوباره قهرمانی روی دست کاپیتان این تیم در ورزشگاه آزادی به رقص در بیاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه صحبت های مسوولان هوادار فقط یک ادعاست، گفت: درک می‌کنیم که آنها به دنبال فرار رو به جلو هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شایعه درگیری مهرداد محمد با سرمربی استقلال چند روزی می شود که در فضای مجازی به گوش می‌رسد. شایعه درگیری مهرداد محمد با سرمربی استقلال چند روزی می شود که در فضای مجازی به گوش می‌رسد. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از فرهیختگان؛ مهرداد محمدی، وینگر استقلال که در نیم‌فصل اول یکی از نفرات اصلی این تیم بود، در هفته‌های اخیر فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و این موضوع باعث شده شایعاتی مبنی...