چهارشنبه 6 تیر 1403

باشگاه ذوب آهن اصفهان

باشگاه ذوب آهن اصفهان

خبرگزاری تسنیم

به دنبال قرائت گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در جلسه علنی مورخ 25/02/1403، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اطلاعیه ای با هدف تنویر افکار عمومی صادر کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شستا یه بیان جزئیاتی از گزارش تحقیق و تفحص از شستا پرداخت که این تفحص مربوط به دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور وارد مشهد شد.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس در جلسه امروز با قرائت گزارش تحقیق و تفحص و اعمال ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس از چهار دستگاه، پرونده تخلفات آنها را برای بررسی بیشتر به قوه قضائیه ارجاع دادند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - بلیت فروشی بازی تیم های فوتبال تراکتور و مس رفسنجان از مرحله یک چهارم مسابقات جام حذفی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز - سه‌شنبه - با ارجاع موضوع تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و شرکت‌های زیر مجموعه آن از سال 1392 تا 1399 به قوه قضائیه موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه‌شنبه 24 اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و شرکت‌های زیرمجموعه آن از سال‌های 1392 تا 1399، با ارسال این گزارش به قوه قضائیه موافقت کردند. علی خضریان با اشاره به تصویب گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت سرمایه‌گذاری...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با ارجاع موضوع تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و شرکت‌های زیر مجموعه آن از سال 1392 الی 1399 به قوه قضائیه موافقت کردند.

وب‌گاه گسترش

گلر جوان تیم ملی در هنگام ورود به زمین، با بوسیدن چسب آبی رنگی که بر روی ساق دست خود بسته بود، بطوری که علاقه خاص خود را به تیم محبوبش نشان داد. او در ورود مجدد به زمین مسابقه نیز، علاقه قلبی خود را به تیم استقلال ابراز کرد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان در نشست خبری گفت: مشکلات مالی که ما داریم در سایر تیم های لیگ برتری نیز وجود دارد ولی تلاشم در مدیریت این مجموعه آن است که تمرکز تیم حفظ شود.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم فوتبال پیکان نسبت به دقایق تلف شده مسابقه اعتراض داشت و متقد بود داور حداقل باید 15 دقیقه به نیمه دوم اضافه می‌کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر برابر پیکان به پیروزی رسید تا پس از سه هفته رنگ برد را ببیند.

وب‌گاه فرارو

در یکی از هشت دیدار هفته بیست و هفتم قرار است ذوب آهن و پیکان مقابل یکدیگر قرار بگیرند.