شنبه 9 تیر 1403

باشگاه ذوب آهن اصفهان

باشگاه ذوب آهن اصفهان

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان عصر امروز (شنبه) در نخستین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور به مصاف «طبیعت اسلامشهر» می‌رود، تیمی که توانسته است گاندوها را در آخرین دیدار و در خانه شکست دهد.

وب‌گاه ورزش سه

کمال کامیابی نیا، بازیکن ذوب آهن می‌گوید بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

وب‌گاه ورزش سه

مربی تراکتور پس از موفقیت در اولین مسابقه با سرخ‌ها در نشست خبری این پیروزی را به خانواده هوادار متوفای تراکتور تقدیم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم جام حذفی کشور در کمتر از 2 هفته بار دوم در یک بازی حساس تر و انتقامی مقابل هم قرار گرفتند که پرشورهای تبریزی ناکامی بازی قبل را با ضربات پنالتی جبران کردند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تیم فوتبال ذوب آهن عصر امروز (جمعه) در تبریز به مصاف تیم تراکتور می‌رود و با توجه به برد 2 هفته پیش مقابل این تیم در لیگ برتر، امید زیادی به پیروزی در این دیدار و صعود به مرحله بعدی جام حذفی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز با انجام 7 دیدار پیگیری می شود که مصاف پرسپولیس و آلومینیوم از حساسیت بالایی برخوردار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام 7 بازی امروز (جمعه 7 اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.

وب‌گاه گسترش

ذوب آهن اصفهان شناسنامه فولاد ایران به همت والای مردان و زنان خدوم چون دری درخشان با قدمتی بیش از نیم قرن در دل این مرز و بوم می درخشد، مردان و زنانی که به عنوان سرمایه های اصلی شرکت با دل و جان در راستای تحقق اهداف کشور عزیزمان ایران از هیچ تلاش و کوشش دریغ نورزیده و شرایط سخت و محیط خشن صنعتی را به جان می خرند تا بتوانند روزی حلال را به خانواده خویش هدیه دهند.

وب‌گاه گسترش

به گزارش انجمن جهانی فولاد، تولید فولاد خام در ایران در سه ماه ابتدایی سال 2024 (زمستان 1402) به 7 میلیون و 600 هزار تن رسیده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل، یعنی با افزایش 16.3 درصدی همراه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (پنجشنبه) دو تیم مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمید مطهری به عنوان دستیار اول سرمربی بعدی این تیم که نامشخص است، انتخاب شد.

وب‌گاه ورزش سه

عرب براقی دیدار حساس پرسپولیس و آلومینیوم از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را سوت می زند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته داوران اسامی تیم های داوری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور را مشخص کرد داوران بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند. به گزارش عرشه آنلاین، کمیته داوران اسامی تیم های داوری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور را مشخص کرد که به شرح زیر است:

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه آلومینیوم با انتشار فیلمی از دیدار با آلومینیوم نسبت به قضاوت داور معترض شد.

وب‌گاه ورزش سه

بهرام رضاییان درباره فرایند انتخاب سرمربیگری تیم فولاد خوزستان توضیح داد.

وب‌گاه گسترش

ممیزی خارجی تمدید گواهینامه استاندارد CE Marking، جهت صادرات محصولات تولیدی ذوب آهن اصفهان به کشورهای عضو اتحادیه اروپا، برای دهمین سال متوالی با موفقیت برگزار گردید.