دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

باشگاه پرسپولیس تهران

باشگاه پرسپولیس تهران

وب‌گاه عصر ایران

بازی پرسپولیس - سپاهان را از هر منظر که نگاه کنیم حساس است. مربیان خارجی دو تیم هم خوب می‌دانند که باید این بازی را ببرند و حتی مساوی برای هر دو می‌تواند حکم شکست را داشته باشد.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورایس در آستانه دیدار برابر پرسپولیس چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

برای اولین بار در این فصل جایگاه غربی استادیوم آزادی بلیت فروشی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس داشت که 2 فصل پیش در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌ها بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس حقوق ورزشی کشورمان در مورد افزوده شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال اظهارنظر کرده و به ابهامات در این باره پاسخ دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیلی ها از همین حالا رامین رضاییان را بازیکن سال آینده تیم پرسپولیس می دانند احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس بسیار زیاد است. رامین در سال 1394 برای اولین بار در تیم پرسپولیس حاضر شد ولی بنا به دلایلی تنها کمتر از سه فصل در پرسپولیس بازی کرد. اخراج توسط برانکو ایوانکوویچ، رفتن به تیمهای خارجی و بی میل بودن یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری با رضاییان، عوامل دوری او از پرسپولیس...

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم های پرسپولیس و سپاهان در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 به مصاف هم خواهند رفت. در این میان، امید نورافکن یک استوری عجیب پیش از بازی با پرسپولیس منتشر کرد و خیلی سریع آن را حذف کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پرسپولیس و سپاهان در شرایطی متفاوت از بازی رفت دو تیم روبروی هم قرار خواهند گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع چپ سپاهان در روز تولد خود از مصدومیت توسط هم‌تیمی‌هایش فرار کرد.

وب‌گاه ورزش سه

در این مطلب تلاش شده تا به صورت جامع و کامل، به نحوه برگزاری مسابقات باشگاهی در سطح قاره آسیا و تعداد سهمیه های ایران پرداخته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دستگاه‌های وی‌ای‌آر وارد ایران شده و در صورت تجهیز استادیوم‌ها در لیگ برتر استفاده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال...

وب‌گاه عصر ایران

در روز پنجم اردیبهشت 1403 مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس رسماً به بخش خصوصی واگذار شد و 85 درصد سهم باشگاه استقلال در اختیار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما درخواست آن را برای ملی‌پوشان فوتسال پیگیری می‌کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

دستگاه‌های وی‌ای‌آر وارد ایران شده و در صورت تجهیز استادیوم‌ها در لیگ برتر استفاده می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

وحدت حنانوف مدافع تاجیک پرسپولیس به احتمال زیاد بعد از ماه‌ها به ترکیب اصلی تیمش باز خواهد گشت.