چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

باشگاه پرسپولیس تهران

باشگاه پرسپولیس تهران

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش قهرمانی گفت: مالکان جدید در مورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند.

وب‌گاه ورزش سه

3‌مهاجم سابق پرسپولیس بعد از جدایی از این تیم در 132‌بازی 61‌گل زده‌اند و سرخ‌ها همچنان با کمبود مهاجم تمام کننده روبه‌رو هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اوسمار ویرا از معدود سرمربیان برزیلی است که هرگز در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی نکرده است.

خبرگزاری تسنیم

ظرفیت‌های بالای همکاری در حوزه‌های مهم انرژی، کشاورزی، کریدورهای حمل ونقل و امکان رشد مبادلات تجاری به سالانه 10 میلیارد دلار، ایران و پاکستان را به دو شریک مهم استراتژیک تبدیل کرده و سفر رئیس جمهور از این رو بسیار مهم و موثر است.

وب‌گاه ورزش سه

اوسمار ویه‌را می‌گوید در بازی ایران و ازبکستان نسبت به اوستون اورونوف علاقه پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال با دومین برد متوالی سپاهان و بازگشت آنها به جمع مدعیان و ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس در بالای جدول همراه بود.

وب‌گاه فرارو

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

پس با توجه به زاویه‌ای که احتمالا دولت در مقطع کنونی با علی دایی دارد، بعید است این فرصت نصیب او شود که بخواهد روی نیمکت باشگاه دلخواهش بنشیند. نشان به آن نشان که علی دایی در همین دولت «ممنوع‌المعامله» شده و سخت‌گیری‌هایی برای فعالیت‌های تجاری‌اش در نظر گرفته شده است. دلیل این امر، فعالیت‌های اجتماعی دایی و پست‌های اینستاگرامی او در التهابات سال گذشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حالا دیگر پرسپولیس و استقلال دیگر زیر نظر مستقیم وزارت ورزش نیستند و می‌توانند به‌صورت جداگانه کارشان را پیش ببرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس از چند بازیکن مورد علاقه اش روی آنتن زنده رونمایی کرد اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس از چند بازیکن مورد علاقه اش روی آنتن زنده رونمایی کرد تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه شروع سرمربیگری‌اش در این تیم بسیار سخت بود، گفت: برخی به من توهین می‌کردند، اما اکنون حامی‌ام هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز گذشته سرانجام 85 درصد از سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به گروه بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس واگذار شد؛ فرآیندی که موافقان و مخالفان بسیاری را داشت.

وب‌گاه ورزش سه

مسعود شجاعی در سال‌های گذشته به عنوان بازیکن در مراحل نهایی جام حذفی حضور داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیشکسوت استقلال معتقد است که جریمه کاپیتان این تیم غیر منطقی و ناعادلانه است.

وب‌گاه ورزش سه

آخرین شکست پرسپولیس در جام حذفی مقابل آلومینیوم در آزادی رقم خورده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.