شنبه 1 اردیبهشت 1403

باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری متلاشی شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری متلاشی شدند

شهرکرد - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از انهدام و متلاشی شدن یک باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این باند که به صورت خانوادگی قصد وارد کردن مواد به داخل استان را داشتند، که شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمان ریاحی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در یک عملیات ایست و بازرسی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با تلاش اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی 2 دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را در محور بروجن به لردگان شناسایی و متوقف کردند.

به گفته وی، در بازرسی از خودروهای توقیفی 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط و سه نفر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در یک هفته گذشته نیز در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در استان، 36 خرده فروش و معتاد شناسایی و دستگیر شدند و پنج کیلو و 700 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گفته وی، در این مدت سه دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت توقیف و 2باب منزل مسکونی نیز پلمب شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راههای ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیت کالاست.

*س_برچسب‌ها_س*