چهارشنبه 18 مهر 1403

بانوی تاریخ‌ساز ایرانی به تیم ملی برنمی‌گردد!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
بانوی تاریخ‌ساز ایرانی به تیم ملی برنمی‌گردد!

قهرمان پارالمپیک پاریس در رشته تیراندازی گفت: فعلا قصد بازگشت به پاراتیراندازی را ندارم و دوست دارم به زندگی شخصی خود بپردازم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساره جوانمردی که در مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیک پاریس حضور داشت در خصوص آخرین وضعیت خود برای بازگشت به اردوی تیم ملی پاراتیراندازی اظهار داشت: خداحافظی من از تیم ملی پاراتیراندازی همچنان پابرجاست و اصرار دارم که هیچ فعالیت ورزشی نداشته باشم و دوست دارم یک مدت استراحت کنم، تمدد اعصاب داشته باشم و به زندگی و بچه‌ام رسیدگی کنم. فعلا برنامه ای برای بازگشت ندارم.

جوانمردی در پاسخ به این پرسش که رئیس فدراسیون جانبازان و توان یابان مخالف خداحافظی شما است و اشاره داشتند تحت هر شرایطی با خداحافظی شما مخالفت خواهند کرد، اظهار کرد: کوهپایه زاده به من لطف دارد. واقعا نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ دهد اما فعلا روی تصمیم خود قاطعانه ایستاده‌ام و نمی‌خواهم درباره‌اش فکر کنم.

جوانمردی خاطرنشان کرد: اکنون دوست دارم کمی استراحت کنم و به مسائل شخصی خود که کمی دور شده‌ام فکر کنم و به زندگی ام برسم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که شما برای حضور در پارالمپیک پاریس غیرمتمرکز تمرین می‌کردید امکان دارد برای ناگویا ژاپن نیز تمرینات را به صورت غیرمتمرکز پیگیری کنید، خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ نمی‌دهد، خداحافظی من به قوتش باقی است مگر اینکه معجزه‌ای اتفاق بیفتد یا شرایط خاصی رخ دهد که برگردم. در این خصوص با آقای کوهپایه زاده صحبت داشتم که به من گفتند کار خوبی انجام می‌دهید و فعلا استراحت کنید.

جوانمردی در پاسخ به این پرسش که با اسبقیان نیز درباره خداحافظی خود صحبتی داشتید یا خیر؟ تاکید کرد: با او درباره موضوع دیگری صحبت کردم و ارتباطی به بحث خداحافظی من نداشت و موضوع شخصی بود.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که اگر وزارت ورزش خواستار بازگشت دوباره شما به تیم ملی پاراتیراندازی باشد، آیا باز هم قبول نمی‌کنید؟ گفت: فعلا نه درخواستی از سوی وزارت ورزش از من شده و نه من قصد بازگشت دارم.

253 258

کد خبر 1968855