چهارشنبه 18 مهر 1403

بانک های ایلام موظف به دریافت سفارش فروش سهام عدالت هستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بانک های ایلام موظف به دریافت سفارش فروش سهام عدالت هستند

ایلام - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با اشاره به مصوبه مسوولان این وزارتخانه عنوان کرد: بانک های این استان موظف به دریافت سفارش فروش سهام عدالت هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، قدرت الله فیض اللهی روز چهارشنبه اظهار داشت: بانک‌های دولتی و خصوصی مکلفند به نمایندگی از شرکت‌های کارگزاری با انعقاد قرارداد نسبت به دریافت سفارش فروش سهام بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت اقدام کنند.

وی افزود: سهامدارانی که قصد فروش 30 درصد از سهام خود را دارند ابتدا باید در سامانه سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب و سپس جهت فروش به شعب بانکی که شماره شبای آن حساب را در سامانه معرفی کرده‌اند مراجعه کنند و با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش 30 درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه اقدام کنند.

فیض اللهی گفت: برای انتخاب روش مستقیم تا ساعت 24 روز 15 خرداد ماه فرصت وجود دارد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

وی تاکید کرد: افراد تصمیم خود را با دقت بگیرند، زیرا امکان ویرایش وجود ندارد و اگر شماره شبا را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده باشند، تا زمان تأییدنشدن این شماره، یا در حال بررسی بودن آن، قادر به تکمیل فرم درخواست فروش نخواهند بود و بنابراین از مراجعه به بانک پرهیز کنند.

وی گفت: ضروری است بانک ها، اقدامات و تمهیدات لازم را به قید فوریت در خصوص دریافت سفارش فروش سهام متعلق به دارندگان سهام عدالت از تاریخ 15 خرداد ماه 1399 مطابق دستورالعمل اجرایی، انجام دهند و هم استانی های گرامی در صورت مشاهده تخلف و عدم همکاری بانک ها، با شماره تلفن 084-33333660 اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام تماس و گزارشات خود را اطلاع دهند.

*س_برچسب‌ها_س*