جمعه 7 اردیبهشت 1403

باید تلاش کنیم به بلند گوی دشمن تبدیل نشویم / در تأمین کالاهای اساسی در استان مشکلی وجود ندارد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
باید تلاش کنیم به بلند گوی دشمن تبدیل نشویم / در تأمین کالاهای اساسی در استان مشکلی وجود ندارد

سید محمد رضا هاشمی گفت: در حوزه کالاهای اساسی در استان، در بحث مرغ، تخم مرغ، روغن، شکر و آرد مشکل و کمبودی وجود ندارد، اولویت کار ما تامین آرد برای خبازی ها بود که با اقدامات مناسب صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ به جهت بررسی آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی در استان سمنان و همچنین رصد مستمر بازار در سطح استان سمنان سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان و اعضای ستاد تنطیم بازار با حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان دیدار کردند.

تامین کالاهای اساسی در استان مشکلی وجود ندارد

استاندار سمنان در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، گفت: در حوزه استان سمنان جلسات به صورت مستمر و روزانه در حال برگزاری و اقدامات در حال انجام است و مردم استان سمنان، مردم نجیب، با بصیرت و ولایتمدار، دولت را در این طرح همراهی کردند.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در حوزه کالاهای اساسی در استان، در بحث مرغ، تخم مرغ، روغن، شکر و آرد مشکل و کمبودی وجود ندارد، اولویت کار ما تامین آرد برای خبازی ها بود که با اقدامات مناسب صورت گرفته است.

بنا به گفته استاندار سمنان در خصوص دام سبک و گوشت قرمز نیز اقدامات لازم برای تنظیم بازار در دستور کار قرار دارد و اتاق اصناف، کسبه، بازاریان و مردم در این طرح همکاری بسیار مطلوبی داشتند.

وی در نهایت اذعان کرد: از همراهی و حمایت های ائمه جمعه استان در خصوص اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تقدیر و تشکر دارم.

باید آرامش را به جامعه القا کنیم

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این دیدار گفت: ریاست جمهور از آغاز اجرای این طرح شخصا در وسط میدان بوده که این امر بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد، انشالله این طرح زیرساخت رفع موانع و تحقق اقتصاد مقاومتی در آینده خواهد بود.

مطیعی در ادامه افزود: از مردم کشور، بویژه استان سمنان تقدیر و تشکر بسیار فراوان داریم که با صبر خود در اجرای این طرح همراهی کردند و تقاضا داریم در خرید و همچنین مصرف کالاها مراعات نموده و از خرید و نگهداری اجناس، بیش از حد مصرف معمول خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در سمنان ابراز کرد: باید با افرادی که قصد سیاه نمایی و القاء تفکر ناکارآمدی و عدم توانمندی دولت در تامین مایحتاج عمومی مردم را دارند، برخورد قاطعانه و جدی صورت گیرد.

وی در نهایت خاطر نشان کرد: امروز باید همگان توجه داشته باشیم که خواسته یا ناخواسته به بلند گوی دشمن تبدیل نشویم، و لذا باید تلاش کرد تا آرامش را به جامعه تزریق نماییم.

انتهای پیام /