پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

با برند بادی شاپ و بهترین تونرهای آن برای مراقبت از صورت بیشتر آشنا شوید

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
با برند بادی شاپ و بهترین تونرهای آن برای مراقبت از صورت بیشتر آشنا شوید

برند انگلیسی بادی شاپ (The Body Shop brand)، در سال 1976 و توسط آنیتا رادیک (Anita Roddick) با یک مغازه کوچک در شهر برایتون افتتاح شد. با سپری شدن بیش از 40 سال از فعالیت این برند، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی و تولید بر اساس استانداردهای صنعت زیبایی، قدرتمندترین لوازم آرایشی جهان توسط بادی شاپ تولید می‌شوند. یکی از لوازم آرایشی بهداشتی موفق و پرفروش این برند در حوزه زیبایی زنان، تونر...

رپرتاژ آگهی: برند بادی شاپ در سال 2006 به برند معروف لورآل (LOreal) و در سال 2017 به برند Natura & Co پیوست تا با تیم قدرتمندی در صنعت آرایشی جهان بدرخشد. هدف اصلی بادی شاپ، مبارزه برای داشتن دنیایی زیباتر و عادلانه‌تر است و در این راستا، بهترین محصولات زیبایی را برای بانوان ارائه می‌کند. در ادامه با چند تا از بهترین تونرهای این برند آشنا خواهید شد.

معرفی 4 تا از بهترین تونرهای برند The Body Shop

تونر (Toner)، یکی از بخش‌های کلیدی و مهم هر روتین آرایشی حرفه‌ای محسوب می‌شود. این محصول که معمولاً بافت مایع و سبکی دارد، روی یک پد پنبه‌ای ریخته می‌شود تا برای پاکسازی پوست حساس صورت، استفاده شود. این محصول بهداشتی به از بین بردن لکه‌های باقیمانده روی پوست صورت کمک می‌کند و معمولاً حاوی مواد مغذی و مفید از جمله اسید هیالورونیک، پروتئین جوانه گندم و ویتامین E است.

قبل از خرید تونرهای محبوب بادی شاپ از مراکز فروش یا سایت لوازم آرایش معتبر، با این 4 محصول پرفروش بادی شاپ آشنا شوید:

1. بهترین تونر بادی شاپ برای پوست‌های چرب

تونر مات‌کننده و پاک‌کننده پوست صورت مدل Tea Tree که حاوی خواص عصاره درخت چای است، پرفروش‌ترین تونر پاک‌کننده صورت از برند بادی شاپ محسوب می‌شود. این محصول 60 میلی‌لیتری، به‌صورت اختصاصی برای پوست‌های چرب و مستعد جوش و آکنه طراحی شده است و به‌دلیل برخورداری از عصاره درخت چای، باعث مات شدن پوست‌های براق می‌شود.

از این محصول می‌توان برای برطرف کردن التهاب و قرمزی پوست صورت و همچنین، برای کنترل کردن مقدار چربی ترشح‌شده توسط پوست هم استفاده کرد. محصول تونر تی تری بادی شاپ از نظر این برند، به دلایل زیر محبوب شده است:

  • دارای فرمولاسیون هوشمندانه برای استفاده روزمره

  • جلوگیری از خشک شدن پوست صورت

  • ایجاد احساس طراوت و شادابی برای پوست

  • از بین بردن چربی اضافه روی سطح پوست (چالش اصلی افراد با پوست چرب و مختلط)

برای آشنایی بیشتر با این کاربرد این تونر از برند بادی شاپ، به نظر یکی از مصرف‌کنندگان توجه کنید:

«تونر درخت چای بادی شاپ، پوستم را نجات داد! روغن درخت چای یک معجزه درمانی برای پوست انسان است و این تونر به‌همین دلیل محبوبیت خاصی پیدا کرده».

2. بهترین تونر بادی شاپ برای پوست مختلط

تونر جلبک دریایی 250 میلی‌لیتری بادی شاپ، دومین محصول پرفروش این برند بریتانیایی در بازار ایران و اروپاست که حاوی عصاره‌های جلبک، خیار و جلبک قرمز است. این تونر، 100 درصد گیاهی است و بدون تست حیوانی در بازار لوازم آرایشی بهداشتی جهان عرضه می‌شود. ترکیبات این محصول از آب‌های غنی خلیج ایرلند از جمله مواد معندی حاصل شده‌اند و با جذب ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها باعث حفاظت از سلامت پوست می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به عدم وجود الکل و پارابن در ترکیبات آن اشاره کرد که امکان استفاده روزمره را فراهم می‌کند. طبق ادعای برند بادی شاپ، این تونر با استفاده از ماده‌ای با عنوان Royal Sugar Kelp ساخته شده است و 3 کاربرد مهم دارد که عبارت‌اند از:

  • باعث کنترل روغن طبیعی پوست صورت می‌شود.

  • آثار کثیفی را از روی پوست محو می‌کند.

  • طراوتی که روی پوست صورت ایجاد می‌کند، به اندازه شیرجه زدن در دریای ایرلند، تازه و طبیعی است!

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این تونر پوستی:

  • بدون جا گذاشتن احساس چسبندگی یا چربی روی پوست

  • حاوی مواد معدنی از جمله ویتامین C، عصاره جلبک دریایی و قرمز

  • مات‌کننده پوست

و اما بد نیست به کامنت یکی از مشتریان این تونر و تجربه‌ای که داشته است، بیندازیم:

«من این محصول را چند ماه پیش خریدم.. حالا اصلاً نمی‌توانم بدون آن روزم را شروع کنم! این محصول از نظر من همان جام مقدسی است که پوست صورت را همیشه جوان نگه می‌دارد».

3. بهترین تونر بادی شاپ برای پوست خشک

تونر مرطوب‌کننده و حاوی ویتامین E بادی شاپ با فرمولاسیون ویژه افراد با پوست خشک و حساس، یکی دیگر از محصولات بهداشتی پرفروش در بین مشتریان است. این تونر، بخشی از مجموعه محصولات حاوی ویتامین E از برند بادی شاپ است که هم افراد با پوست خشک و هم افراد با پوست نرمال می‌توانند از آن استفاده کنند.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این تونر صورت:

  • احساس تمیزی و پاکسازی فوری در پوست‌های خشک

  • ایجاد طراوت و شادابی در پوست صورت

  • آبرسانی به بافت حساس و آسیب‌دیده پوست خشک و حساس

برای درک هرچه بهتر محبوبیت این محصول در بین خانم‌ها به نظر یکی از طرفداران این محصول توجه کنید:

«من همین هفته گذشته تونر ویتامین E بادی شاپ را تهیه کردم و با مصرف روزانه آن تا همین لحظه نتایج فوق‌العاده‌ای از آن دریافت کردم. پوست خشک من درخشان‌تر از قبل شده و بسیار مرطوب به نظر می‌رسد. حالا خودم و پوستم را واقعاً دوست دارم!».

4. بهترین تونر بادی شاپ برای پوست‌های حساس

تونر صورت بادی شاپ مدل Aloe Smoothing Toner، حاوی عصاره گیاهی آلوئه‌ورا و ویتامین E برای بهبود شرایط پوست‌های خیلی خشک و حساس است. علاقه‌مندان به این تونر پوستی به‌دلیل فرمولاسیون ویژه و بافت سبک آن که باعث ایجاد آرامش در پوست می‌شود، از آن استقبال می‌کنند. همچنین، ویتامین E موجود در این تونر پوستی باعث بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده و آبرسانی به خشک‌ترین و حساس‌ترین نواحی صورت می‌شوند.

از جمله ویژگی‌های مهم این تونر از برند بادی شاپ باید به این موارد اشاره کرد:

  • رفع التهاب و قرمزی پوست

  • رطوبت‌رسان و آبرسان

  • تسکین‌دهنده پوست آسیب‌دیده و ملتهب

  • حاوی عصاره ارگانیک آلوئه‌ورا از مزارع مکزیک

  • فاقد الکل، پارابن، مواد نگهدارنده و رنگ غیرطبیعی

کاربران بسیاری در وب‌سایت‌های آرایشی و بهداشتی معتبر دنیا در مورد این محصول نظر داده‌اند. بیایید یکی از نظرها در مورد تونر آلوئه‌ورای بادی شاپ را با هم ببینیم:

«من این تونر را 3 هفته پیش خریدم.. حالا بعد از گذشت 21 روز از مصرف روزانه، پوستی صاف‌تر، روشن‌تر و درخشان‌تر دارم».

خرید محصولات آرایشی بهداشتی اورجینال بادی شاپ

با توجه به محبوبیت و موفقیت برند بادی شاپ در بازارهای بین‌المللی، بعضی از برندهای متفرقه با عرضه محصولات بی‌کیفیت و تقلبی، سعی دارند که از مصرف‌کنندگان کلاهبرداری کنند. همیشه حواستان را روی لوگوی برند بادی شاپ، کد QR روی بسته‌بندی و سایر ویژگی‌های مهم تونرهای متمرکز کنید. محصولات مختلفی با کپی‌برداری از نام و لوگوی The Body Shop، تونرهای تقلبی و خطرناک برای پوست صورت را وارد بازار می‌کنند.

برای دسترسی آسان به محصولات اورجینال برند بادی شاپ با قیمت واقعی کافی است عبارتی مثل ** تونر بادی شاپ خانومی ** را در گوگل سرچ کنید. فروشگاه اینترنتی خانومی، نمایندگی برندهای معتبر ایرانی و خارجی را در بازار ایران دارد و تونرهای اصل بادی شاپ را به دست شما می‌رساند. ضمناً برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوست می‌توانید با پل ارتباطی 79186000 - 021 تماس بگیرید.

-->

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
با برند بادی شاپ و بهترین تونرهای آن برای مراقبت از صورت بیشتر آشنا شوید 2
با برند بادی شاپ و بهترین تونرهای آن برای مراقبت از صورت بیشتر آشنا شوید 3