شنبه 15 اردیبهشت 1403

با قدرت و قوت مسیر توسعه را ادامه می دهیم

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،، میرهاشم موسوی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های درمان تامین اجتماعی استان اردبیل و افتتاح ساختمان جدید اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل، اظهار کرد: راهبرد توسعه خدمت در دولت سیزدهم بیش از پیش تقویت شده و بخش‌های خدمت رسان تلاش بیشتری داشته‌اند و بالاترین خدمت در راستای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه است که این مسیر با همت و قدرت در سازمان تامین اجتماعی با برنامه‌های مختلف در حال حرکت است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رضایت مردم را مهم‌ترین اصل سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات عنوان کرد و گفت: ما امانتدار مردم هستیم و باید برای پاسخگویی شایسته همیشه آماده باشیم که بخشی از این پاسخگویی مجموعه اقدامات اجرایی پروژه‌های درمانی در سطح کشور است. وی با تاکید بر اینکه تاخیر در پروژه‌ها آفت است، تصریح کرد: با قدرت و قوت مسیر توسعه را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم تاخیر در پروژه‌ها به حداقل برسد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه با بیان اینکه مردم ما شایسته با کیفیت‌ترین خدمات درمانی هستند بیان کرد: در دهه فجر سال گذشته 78 پروژه مهم سازمان افتتاح شد که ضریب خدمات را افزایش داد.

وی یکی از موانع رشد و پیشرفت کشور را عدم توجه به مسائل اساسی دانست و افزود: باید به رویکرد در سیاست کشور نگاه دوباره شود و اقتضائات هر منطقه در این رویکرد لحاظ و بر اساس آن برنامه ریزی و اقدام شود. موسوی با تاکید بر 8 راهبرد اعلام شده سازمان در راستای ارائه خدمات گفت: قبل از انقلاب تنها 20 درصد جامعه 35 میلیون نفری ایران تحت پوشش بیمه بودند درحالیکه هم اکنون 73 درصد جامعه 85 میلیون نفری ایران تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار دارند و سعی می‌کنیم این رقم به 100 درصد برسد.

وی همچنین از ارائه 18 نوع خدمات کلان توسط سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور خبر داد و گفت: در برخی موارد از برخی کشورهای پیشرفته جلوتر هستیم ودر سایر بخش‌ها سعی شده در حداقل زمان به استاندارد جهانی برسیم.

وی بیان کرد: تعداد پروژه‌ها در سطح کشور خوب و سرعت اجرای آن‌ها مناسب است که این اقدام با قوت و همت ادامه خواهد یافت.

16 پروژه مهم تامین اجتماعی در استان اردبیل در حال اجرا است

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با رضایت از ارزیابی اقدامات صورت گرفته در سفر سال قبل به استان اردبیل تاکید کرد: 16 پروژه مهم و اثر گذار در سطح استان اردبیل در حال اجراست که با اتمام آنها خدمات درمانی ارائه شده در استان بیش از پیش موجب رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه فرصت‌های بسیاری در گذشته بوده که استفاده درستی از آنها نشده است تاکید کرد: کارها و اقدامات شروع شده در حوزه درمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر بی نظیر بوده است.

وی افزود: بخشی از عقب ماندگی‌ها در این حوزه با بهره برداری از پروژه‌های در دست اجرا جبران خواهد شد.

استاندار اردبیل کمبود تخت‌های بیمارستانی استان را هم‌چنان حاد دانست و بر جبران آن با اجرای بیمارستان‌های مختلف در سطح استان و افزایش تخت‌های آنها تاکید کرد.

عقب‌ماندگی اردبیل در حوزه تامین اجتماعی جبران می‌شود

افشین شیرزاده، مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل هم در این مراسم اجرای بهسازی ساختمان اداره کل را مناسب دانست و افزود: این ساختمان با 1500 متر زیربنا و 700 متر محوطه با تغییرات کلی بجز ستونها و سقفها اجراشده که در نوع خود از حیث زمان منحصربفرد است. وی گفت: احداث این زیربنا با 16 میلیارد تومان انجام شده که در صورت احداث ساختمان جدید بیش از 5 برابر مبلغ فوق باید صرف می‌شد.

مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل همچنین یادآور شد: عقب ماندگی چندین ساله استان در بخش تامین اجتماعی با نظر مساعد مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اجرای پروژه‌های مختلف در حال جبران است که طعم شیرین آن را مردم استان در آینده نزدیک خواهند چشید.

لازم به یادآوری است مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از پروژه‌های در حال اجرای درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان اردبیل، درمانگاه شماره 2 اردبیل، درمانگاه شهرستان نمین، ارتقاء هتلینگ بخش اطفال، موتورخانه واحد تاسیسات بیمارستان سبلان مهمانسرای اداره کل و بخش‌های مختلف بیمارستان سبلان اردبیل بازدید کرد.