پنج‌شنبه 19 مهر 1403

با وجود سیل انتقادها از سرمربی انگلیس / ساوت‌گیت سِر می‌شود: اما به یک شرط!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با وجود سیل انتقادها از سرمربی انگلیس / ساوت‌گیت سِر می‌شود: اما به یک شرط!

روزنامه تلگراف گزارش داد که در صورت قهرمانی تیم ملی انگلیس در یورو، گرت ساوت‌گیت نشان شوالیه دریافت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت نه تنها در جریان برگزاری یورو 2024 بلکه از چند سال پیش در انگلیس منتقدان زیادی دارد. عملکرد نه چندان دلچسب سه‌شیرها در این تورنمنت باعث شده حجم انتقادها از او به مراتب بیشتر بشود.

با اینحال ساوت‌گیت این فرصت را دارد که در صورت قهرمانی در یورو 2024 نشانی دریافت کند که تنها عده معدودی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال انگلیس و عده معدودتری از مربیان این کشور به دست آورده‌اند: نشان شوالیه.

روزنامه تلگراف در گزارش خود نوشت که پیشنهاد اهدای نشان شوالیه به گرت ساوت‌گیت به پادشاه انگلیس داده شده و با این موافقت شده که در صورت قهرمانی سه‌شیرها در یورو این نشان به او تعلق گیرد. در این صورت گرت ساوت‌گیت از این پس باید سِر گرت خطاب شود.

با اینکه ساوت‌گیت در انگلیس منتقدان زیادی دارد ولی او چندان هم بد نتیجه نگرفته است. ساوت‌گیت پیش از جام جهانی 2018 هدایت سه‌شیرها را بر عهده گرفت و انگلیس در آن جام نمایش‌های درخشانی داشت. ساوت گیت و تیمش در این شش سال همیشه دست‌کم به مراحل یک‌چهارم تورنمنت‌های بزرگ رسیده‌اند و این در حالی است که پیش از ساوت‌گیت انگلیس از سال 2006 تا 2018 حتی یک بازی را در مراحل حذفی تورنمنت‌های بزرگ نبرده بود.

با وجود سیل انتقادها از سرمربی انگلیس / ساوت‌گیت سِر می‌شود: اما به یک شرط! 2