چهارشنبه 11 مهر 1403

بحران مصدومیت در خط دفاعی:/ غیبت سه مدافع کلیدی استقلال مقابل هوادار

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بحران مصدومیت در خط دفاعی:/ غیبت سه مدافع کلیدی استقلال مقابل هوادار

استقلال در بازی با هوادار سه مدافع کلیدی‌اش را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، استقلال در بازی با هوادار شرایط عجیبی در خط دفاعی دارد و از 6 بازیکنی که در پست مدافع وسط به میدان خواهند رفت، سه بازیکن در اختیار کادرفنی قرار می‌گیرد و در صورتی که آنها بخواهند با سیستم سه مدافع به میدان بروند بازیکنی روی نیمکت نخواهند داشت.

مدتی قبل آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت و مشکلاتی که در ثبت قرارداد بازیکنان استقلال وجود داشت از لیست این تیم خارج شد و از دسترس کادرفنی آبی‌ها خارج شد.

بازی استقلال و السد برای مدافعان استقلال روز خوبی نبود، ایمان سلیمی و روزبه چشمی با مصدومیتی که برایشان ایجاد شد به احتمال زیاد بازی با هوادار را از دست بدهند و در این مسابقه غایب باشند، البته احتمال بازگشت سلیمی وجود خواهد داشت اما مصدومیت چشمی به شکلی است که او حداقل تا بعد از فیفادی غایب خواهد بود.

در حال حاضر استقلال محمدحسین مرادمند، سامان فلاح و رافائل سیلوا را در اختیار دارد که فرم نا آماده مدافع برزیلی شاید باعث شود تا سهراب بختیاری زاده در اولین حضورش از زوج دفاعی جدیدی در ترکیب استقلال استفاده کند و محمدحسین مرادمند و سامان فلاح را در قلب دفاعی قرار دهد.

البته استقلال در صورتی که با 3 مدافع میانی در زمین حاضر شود می‌تواند از میلاد زکی‌پور در سمت چپ دفاع سه نفره استفاده کند و کمبود بازیکن را به این شکل جبران کند.

بحران مصدومیت در خط دفاعی:/ غیبت سه مدافع کلیدی استقلال مقابل هوادار 2