سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

بخارست رکورد زد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
بخارست رکورد زد

فیلم سینمایی «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی در هفته گذشته توانست سه میلیارد بفروشد.

سینمای ایران در هفته گذشته در مجموع نه میلیارد و 126 میلیون و 639 هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی خوبی داشته است.

فیلم کمدی «بخارست» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی و کارگردانی مسعود اطیابی از 24 آبان ماه در سینما‌های سراسر کشور درحال اکران است. «بخارست» این هفته با فروش 96 هزار بلیت به ارزش سه میلیارد و 47 میلیون تومان و فروش کل 26 میلیارد و 200 میلیون و 967 هزار و 200 تومان در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان در چهارمین هفته از اکران خود توانست با فروش 64 هزار قطعه بلیت به ارزش دو میلیارد و 143 میلیون تومان در رتبه دوم فروش سینما‌ها قرار گیرد.

«چپ راست» فیلمی به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی در 21 دی ماه در سینما‌ها اکران شد و این هفته با فروش 55 هزار قطعه بلیت به ارزش یک میلیارد 790 میلیون تومان توانست در رتبه سوم فروش سینما‌ها بنشیند.

«لوپتو» به تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری در هفته سیزدهم اکران خود با فروش 31 هزار بلیت به ارزش 721 میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

فیلم سینمایی «جزیره فضایی» به کارگردانی سید جواد هاشمی از 29 آذرماه اکران شد و این هفته با فروش 18 هزار قطعه بلیت به ارزش 525 میلیون تومان رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر