یک‌شنبه 15 مهر 1403

بخشنامه آموزش و پرورش درباره قطع مزایای منطقه جنگی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
بخشنامه آموزش و پرورش درباره قطع مزایای منطقه جنگی

مزایای جنگی قابل تسری به مستخدمینی نیست که بعد از دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی اشتغال یافته‌اند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزارت آموزش و پرورش بخشنامه "قطع مزایای منطقه جنگی" را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: به موجب رأی شماره 7 تیر 1401 هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، بندهای "ث" و "ج" ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه قابل تسری به مستخدمینی نیست که بعد از دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی اشتغال یافته‌اند اعم از اینکه مستخدمین فوق در حال حاضر مشغول به خدمت باشند یا به هر نحوه از خدمت منفک شده باشند.

با عنایت به مراتب فوق به استناد ماده 89 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری و تصریح به اینکه اثر رأی وحدت رویه مذکور نسبت به آینده است، از تاریخ 7 تیر 1401 پرداخت امتیازات پیش بینی شده در بخشنامه مورخ 28 اردیبهشت 98 به مستخدمینی که بعد از دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی اشتغال یافته‌اند (اعم از مستخدمین شاغل یا از خدمت منفک شده) مجاز نیست و ضرورت دارد نسبت به اصلاح احکام صادره اقدام شود.

مدیران مدارس چگونه مستندات معلمان در سامانه رتبه‌بندی را ارزیابی کنند؟ آزمون معلمان مهرآفرین برگزار می‌شود / اختصاص 4000 تاکسی در تهران برای سرویس مدارس جذب ایثارگران شرکتی آموزش‌و‌پرورش / معلمان نهضت و خرید خدمات مشمول می‌شوند رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین پس از شرکت در آزمون 22 مهر