یک‌شنبه 1 مهر 1403

بدشانسی خدادادی و آبشک در غدیر اهواز / تیر دروازه علیه زیباترین گل‌های هفته لیگ ایران!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بدشانسی خدادادی و آبشک در غدیر اهواز / تیر دروازه علیه زیباترین گل‌های هفته لیگ ایران!

علی خدادادی و محمد آبشک در به ثمر رساندن زیباترین گل های هفته پنجم لیگ برتر بازماندند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار روز گذشته استقلال خوزستان و چادرملو یزد در ورزشگاه غدیر اهواز با تساوی یک - یک به پایان رسید. ابتدا آبی پوشان موفق شدند در همان دقایق ابتدایی بازی توسط آرام عباسی به گل برسند ولی در نیمه دوم و روی همکاری دو تعویض طلایی محمدسعید اخباری، یزدی ها کار را به تساوی کشاندند.

این مسابقه در شرایطی با تساوی به پایان رسید که بازیکنان دو تیم بخت های خوبی برای گلزنی داشتند و شاید اگر کمی شانس با آنها یار بود، می توانستند زیباترین گل های هفته پنجم لیگ را به ثمر برسانند که هم خدادادی و هم آبشک در این زمینه با بدبیاری روبرو شدند.

ابتدا در دقیقه 61 بود که چادرملو روی یک ضدحمله سریع از سمت چپ، به روی دروازه میزبان خطرساز شد. ارسال یک پاس قطری به پشت محوطه جریمه، نصیب علی خدادادی شد. در حالیکه او علی هلیچی را روبروی خودش داشت، توپ را روی پای راستش آورد و با یک شوت فنی زیبا، توپ را روانه دروازه کرد.

در شرایطی که گوهری، سنگربان استقلال خوزستان از مهار توپ ناامید شده بود و تنها مسیر شوت خدادادی را دنبال می کرد، ضربه تماشایی بازیکن چادرملو به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت تا وینگر یزدی ها که هفته قبل یک پاس گل داده بود، این بار در امر گلزنی ناکام باشد.

این اتفاق در واپسین دقایق بازی برای میزبان تکرار شد. پس از خطایی که پشت محوطه جریمه به روی بهروز بارانی صورت گرفت، محمد آبشک پشت توپ ایستاد. در شرایطی که بیفوما نیز مترصد زدن ضربه بود، اما آبشک با یک شلیک سهمگین، دروازه چادرملو را تهدید کرد.

شوت این بازیکن با تجربه پس از اثرگذاری ادسون ماردن، سنگربان چادرملو به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت توسط سیدمحمد حسینی به گل تبدیل شد که به دلیل حضور مدافع پیش تاخته استقلال خوزستان در شرایط آفساید رد شد.

به هر شکل، در بازی روز گذشته استقلال خوزستان و چادرملو دو تیم تا آستانه به ثمر رساندن زیباترین گل های هفته پیش رفتند که در تیرک افقی هر دو دروازه مانع از تحقق امر شد.

بدشانسی خدادادی و آبشک در غدیر اهواز / تیر دروازه علیه زیباترین گل‌های هفته لیگ ایران! 2
بدشانسی خدادادی و آبشک در غدیر اهواز / تیر دروازه علیه زیباترین گل‌های هفته لیگ ایران! 3
بدشانسی خدادادی و آبشک در غدیر اهواز / تیر دروازه علیه زیباترین گل‌های هفته لیگ ایران! 4
بدشانسی خدادادی و آبشک در غدیر اهواز / تیر دروازه علیه زیباترین گل‌های هفته لیگ ایران! 5