یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بدون تمرین توانستم مدال برنز مسابقات داخل سالن آسیا را بگیرم / کسب مدال المپیک غیر ممکن نیست

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
بدون تمرین توانستم مدال برنز مسابقات داخل سالن آسیا را بگیرم / کسب مدال المپیک غیر ممکن نیست

کژال رستمی گفت: بدون تمرین در داخل سالن توانستم مدال برنز مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را کسب کنم.

کژال رستمی ملی پوش دوومیدانی بانوان درباره عملکردش در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار کرد: من در ماده 400 متر توانستم مدال برنز بگیرم و رقبایم از کشور ژاپن و جزو قهرمانان آسیا بودند. در این چند وقت در داخل سالن تمرین نداشتم و شهرمان کردستان هم فضای بسته ندارد. متاسفانه نتوانستم به تهران بیایم و تمرین کنم، اما با این شرایط توانستم مدال برنز را کسب کنم. می‌توانستم رکورد بهتری را بزنم و ان شا الله با حمایت‌های فدراسیون دوومیدانی بتوانم در دوره‌های بعدی مدال طلا را به دست آورم. از میلاد سیار مربی ام خیلی تشکر می‌کنم.

رستمی درباره اینکه با حمایت‌های بیشتر می‌توانیم امیدوار باشیم که بانوان بیشتری بتوانند در المپیک شرکت کنند، گفت: به هر حال خیلی سخت است و باید مسابقات بیشتری شرکت کنیم تا با استفاده رنکینگ بالا به المپیک راه یابیم و مدال المپیک هم خیلی دشوار است، اما غیر ممکن نیست. امیدوارم فدراسیون دوومیدانی حمایت‌های خود را شروع کند، چون دوندگان ما استعداد دارند به خصوص در بخش خانم‌ها که مدال‌های خوبی در مسابقات آسیایی گرفتیم.

او درباره اینکه دوومیدانی با سرپرست اداره می‌شود و این موضوع اذیت کننده نیست، گفت: امیدوارم فردی به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی انتخاب شود که از دوندگان حمایت کند و این مدت هم که داشتند پیست ورزشگاه آفتاب انقلاب را تعمیر می‌کردند و ورزشکاران نتوانستند در این پیست تمرین کنند، اما خدا را شکر پیست خیلی خوب شده است.

رستمی درباره اینکه چه درخواستی از مسئولان فدراسیون دوومیدانی دارد، گفت: ورزشکاران درخواست تشکیل اردو‌های خارجی را دارند و به آن‌ها رسیدگی شود تا بتوانند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی