پنج‌شنبه 12 مهر 1403

برابری با بدترین آمار تاریخ؛ آیا پرسپولیس 6 تایی می‌شود؟

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
برابری با بدترین آمار تاریخ؛ آیا پرسپولیس 6 تایی می‌شود؟

پرسپولیس با تساوی برابر پاختاکور همچنان در این فصل از لیگ نخبگان آسیا بدون پیروزی باقی ماند. این تیم در 3 بازی مرحله برگشت دور قبلی لیگ قهرمانان موفق به برد نشد تا این تیم در مجموع در 5 بازی قبلی آسیایی خود برنده نشده باشد که بدترین آمار این تیم به حساب می‌آید. پرسپولیس قبلاً 2 بار این تجربه را داشت ولی پس از 5 بازی به پیروزی رسید.

پرسپولیس در 5 بازی اخیر آسیایی موفق به پیروزی نشده است.

از بنیادکار تا بنیادکار

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2009 در مرحله حذفی مغلوب بنیادکار و ریوالدو در ورزشگاه آزادی شد. پرسپولیس یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا غایب بود و در رقابت‌های آسیایی سال 2011 با بنیادکار، الاتحاد عربستان و الوحده امارات همگروه بود و ضعیف‌ترین عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به‌ثبت رسید. پرسپولیس در دور رفت تنها 2 امتیاز گرفت و در اولین بازی برگشت مغلوب بنیادکار شد تا در مجموع در 5 بازی متوالی برنده نشده باشد. پرسپولیس در هفته پنجم، الاتحاد عربستان را 3 بر 2 مغلوب کرد تا روند پیروز نشدن این تیم متوقف شود.

فینال آسیا و 5 بازی بدون پیروزی 

همان‌طور که اولین 5 بازی بدون برد پرسپولیس در آسیا از بنیادکار آغاز و با بنیادکار به پایان رسید. دومین تجربه این تیم با السد شروع و با این تیم خاتمه یافت ولی برخلاف تجربه نخست این بار به یکی از بهترین مقاطع تاریخ پرسپولیس و اولین صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا بر می‌گردد.

پرسپولیس پس از آنکه در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 در یک بازی به یادماندنی بر السد قطر غلبه کرد و برای صعود به فینال به یک تساوی احتیاج داشت و در تهران مقابل این تیم به نتیجه 1-1 دست یافت. پرسپولیس در بازی رفت برابر کاشیما آنتلرز شکست خورد و در بازی برگشت به نتیجه تساوی رسید تا فصل را با 3 بازی بدون برد به پایان رساند. پرسپولیس فصل بعد لیگ قهرمانان را با تساوی مقابل پاختاکور و شکست برابر السد آغاز کرد و در نهایت مقابل الاهلی عربستان به پیروزی رسید تا 5 بازی بدون پیروزی برای این تیم ثبت شود.

از میان اخبار

حرف‌های قشنگ سیمونه اینزاگی درباره مهدی طارمی

جانشین موقت نکونام ایرانی شد؛ جانشین اصلی خارجی

درخشش پسر ایرانی در قلب اروپا؛ آتش بازی جدید مهدی طارمی

کاش وسوسه نمی‌شدی آقای نکونام!