جمعه 14 اردیبهشت 1403

برای دومین سال متوالی قهرمان جام باشگاه‌های جهان شدیم / احتمال سرمربی‌گری یزدانی در تیم فرانسه وجود دارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
برای دومین سال متوالی قهرمان جام باشگاه‌های جهان شدیم / احتمال سرمربی‌گری یزدانی در تیم فرانسه وجود دارد

هادی حبیبی درباره قهرمانی تیم کشتی بانک شهر در جام باشگاه‌های جهان توضیحاتی را بیان کرد.

هادی حبیبی مربی تیم کشتی بانک شهر درباره قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد: هشتمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در تنکابن برگزار شد که بانک شهر توانست قهرمان این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی شود و امیدوارم روند پیروزی‌های بانک شهر ادامه داشته باشد.

حبیبی درباره اینکه سطح مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان چطور بود، گفت: سال المپیک هست و تیم‌هایی که اوزان المپیکی دارند و سهمیه نگرفتند در واقع درگیر مسابقات کسب سهمیه هستند. یک مقدار می‌شد سطح مسابقات بهتر شود که ان شا الله سال بعد بهتر هم می شود.

او درباره اینکه شرایط تیم ملی کشتی را در سال المپیک چطور می‌بیند، گفت: المپیک آوردگاه بزرگی محسوب می‌شود و سخت است، اما امیدوارم بهترین اتفاق برای کشتی گیران ما در این مسابقات رقم بخورد.

او با اشاره به دعوت رضا یزدانی از سوی فدراسیون کشتی فرانسه برای آموزش کشتی گیران این کشور جهت المپیک پاریس گفت: در واقع برای هدایت تیم ملی فرانسه دعوت شده است، اما ما یک تجربه در ترکمنستان داشتیم. یزدانی قرار است یک اردوی کوتاه مدت در فرانسه داشته باشد و اگر شرایط فراهم شود قرارداد برای سرمربیگری تیم ملی فرانسه بسته می‌شود.

حبیبی درباره اینکه تیم ملی کشتی آزاد در المپیک پاریس چند مدال کسب می‌کند، گفت: المپیک قابل پیش بینی نیست، اما امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم کشتی بانک شهر درباره اینکه حمایت‌ها از کشتی خوب است، گفت: حمایت‌ها بهتر شده است، اما لیاقت ورزشکاران ما بیشتر از این‌ها است.

او درباره اینکه عملکرد علیرضا دبیر در ریاست فدراسیون کشتی را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: دبیر ارتباطات خوبی را فراهم می‌کند و تمام تلاش خود را می‌کند و شبانه روز وقت گذاشته که کشتی ما به جایگاه واقعی اش برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی