چهارشنبه 4 مهر 1403

برای مسابقه باید تمرکز بیشتری داشته باشیم / باخت جوانان پرسپولیس ربطی به دربی نداشت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای مسابقه باید تمرکز بیشتری داشته باشیم / باخت جوانان پرسپولیس ربطی به دربی نداشت

سرمربی تیم جوانان پرسپولیس پس از باخت تیمش در دربی جوانان صحبت‌های جالبی مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دربی سرخابی‌ها در فوتبال جوانان امروز برگزار شد و استقلال توانست پیروز این بازی باشد.

حسن خان محمدی سرمربی تیم جوانان پرسپولیس در پایان این مسابقه گفت: «دربی حساسیت خودش را دارد. متاسفانه شروع بدی داشتیم و بچه های ما در 5 دقیقه ابتدای بازی تمرکز نداشتند و تا آخر هم نتوانستند تمرکزشان را پیدا کنند. به تیم استقلال تبریک عرض میکنم. آنها بهتر از ما بازی کردند. ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی استفاده نکردیم. فوتبال همین است. اگر از فرصت هایت استفاده کنی چنین اتفاقاتی میفتد.»

او در این باره که تیمش اشتباهاتی داشته افزود: «فقط در یکی دو مورد بچه های ما اشتباه کردند آن هم مشکل از وسط زمین بود که وظایفشان را درست اجرا نمی‌کردند و در نهایت جریمه شدیم.»

وی همچنین نسبت به تفاوت عملکرد تیمش در این بازی نسبت به بازی‌های قبلی توضیح داد: «قبل از بازی به بازیکنان گفتم دربی شمشیر دو لبه است و یا برنده هستی یا بازنده. باید در این بازی با تمرکز کار کنی و خوب فکر کنی. خط حمله ما امروز خیلی موقعیت داشت ولی توپ‌ها را وارد دروازه نکردند. فوتبال هم که وقتی نزنی، میخوری. باید از هفته آینده بهتر کار کنیم و خط آتشینی که در هفته های قبل داشتیم را دوباره تکرار کنیم.»

سرمربی جوانان پرسپولیس در این باره که شاید بحث پرداختی‌ها باعث ناراحتی بازیکنانش شده عنوان کرد: «حالا بازیکنان هم کمی از این قضیه ناراحت بودند ولی خب پرداختی‌ها را کم یا زیاد پرداخت کردند. این اتفاق روی بچه‌ها تاثیر گذاشته بود و من با آنها صحبت کردم. انشاالله در هفته های آینده بیشتر کار می‌کنیم تا بچه‌ها به لحاظ روحی روانی بالا بیایند.»

وی درباره بازی بعدی تیمش گفت: «بازی بعد میزبان تیم دژ هستیم که فکر میکنم زمین ما را عوض کنند. محل برگزاری برای ما فرقی ندارد و شرایط تیم طوری است که حریف و محل بازی برایش فرقی ندارد. امروز هم فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد. تلاش میکنم در آینده بهتر بازی کنیم تا نتیجه این دربی جبران شود.»

خان محمدی درباره دربی بزرگسالان که در اراک برگزار می‌شود اظهار داشت: «آن هم بازی سختی خواهد شد. الان شرایط پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال است. هم در جدول و هم در نوع ارائه فوتبال پرسپولیس بهتر از رقیبش است. همه می‌گویند پرسپولیس برنده بازی خواهد شد و ما هم دوست داریم این اتفاق بیفتد و انشاالله همینطور خواهد شد.»

وی در واکنش به این سوال که "آیا بازیکنان شما تحت تاثیر دربی بزرگسالان بودند و باختند؟" پاسخ داد: «نه اینطور نیست. بچه های ما کاری به آن بازی نداشتند و با آنها حرف زده بودیم. امروز استقلال خیلی خوب بازی کرد و برنده شد.»

برای مسابقه باید تمرکز بیشتری داشته باشیم / باخت جوانان پرسپولیس ربطی به دربی نداشت 2