یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

برای موفقیت خطیر، همه حمایت کنیم / عضو هیئت مدیره استقلال: ما هم نگرانیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای موفقیت خطیر، همه حمایت کنیم / عضو هیئت مدیره استقلال: ما هم نگرانیم!

عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آنها برنامه های علی خطیر را شنیده و بررسی کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی حیدرزاده عضو هیئت مدیره استقلال پس از پایان جلسه طولانی انتخاب سرپرست باشگاه استقلال، گفت: بعد از تغییر و تحولات مدیریتی که در باشگاه صورت گرفت، بنا شد که هیئت مدیره با گزینه های مورد نظر بحث و بررسی خود را داشته باشد و بتواند به یک جمع بندی برسد.

او گفت: همانطور که به هواداران محترم این قول داده شده بود که در سریع ترین زمان ممکن سرپرست باشگاه انتخاب شود، اینگونه شد. خدا را شکر با نظر مثبت وزارت ورزش و سایر ارگان های مدنظر، با انتخاب آقای خطیر به عنوان مدیرعاملی باشگاه موافقت شد.

ویدئو: 305076

حیدرزاده درخصوص اینکه خطیر با چه سمتی در باشگاه مشغول به فعالیت شده، گفت: ایشان در حال حاضر به عنوان مدیرعامل انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: گزینه ها مورد بررسی قرار گرفت و با نظر مثبت سایر دوستان و سازمان های مربوطه، جمع بندی صورت گرفت و ایشان از فردا کارش را آغاز می کند.

او درباره اینکه هدف اصلی خطیر تقویت تیم در بازار نقل و انتقالات خواهد بود، گفت: ما برنامه های آقای خطیر را در همه بحث ها به صورت کامل شنیدیم. چه مباحث فنی و چه مالی. نزدیک به چهار ساعت بحث و بررسی صورت گرفت و تمام مباحث نیز مطرح شد.

حیدرزاده در مورد برنامه ها برای حل مشکلات مالی استقلال گفت: از شما خواهش می کنم در حال حاضر خبر خوش انتخاب آقای خطیر و به نوعی تکمیل شدن هرم مدیریتی سازمان را به هواداران اعلام کنیم و وارد مسائل دیگری نشویم. برای پاسخگویی به این مسائل، زمان داریم.

وی اظهار داشت: لطفا دست به دست هم بدهیم و چه آقای خطیر و چه هر شخص دیگری اینجا انجام وظیفه می کند، همه نوع حمایتی که می توانیم را انجام دهیم تا به امید خدا فصل جدید را به خوبی و خوشی شروع کنیم و با امید کسب پیروزی های پیاپی ادامه دهیم.

او در مورد اینکه بحث نقل و انتقالات خیلی مهم است و بازیکنان راهی پرسپولیس، سپاهان و دیگر تیم ها شده اند و دست استقلال خالی است؛ ولی او با آرامش صحبت می کند، اظهار داشت: ما هم به عنوان هوادار تیم استقلال، نسبت به همه این موضوعات ابراز نگرانی می کنیم. علاقه مند هستیم که بهترین انتخاب ها صورت بگیرد و شرایط مثبتی پیش بیاید.

برای موفقیت خطیر، همه حمایت کنیم / عضو هیئت مدیره استقلال: ما هم نگرانیم! 2