دوشنبه 9 مهر 1403

برترین‌های هفته چهارم مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز شناخته شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برترین‌های هفته چهارم مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز شناخته شدند

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته چهارم رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

حسین برون جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هفته چهارم کورس زمستانه سوارکاری کشور 42 راس اسب از استان‌های مختلف کشور در پنج کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: یک میلیارد و 200 میلیون ریال جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم این مسابقات اهدا شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان مسافت پنج کورس این رقابت ها را یک هزار و 400 متر عنوان کرد و گفت: در کورس اول این رقابت ها آزاد دشت، بلاستیک اچ دی و آتوسا روشن اول تا سوم شدند همچنین در کورس دوم مسابقات بای مک الیاسی، ویکتور کوهستان و بویکا مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در کورس سوم این پیکارها باده باران، امون ناصری و اتش تبوک مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

برون گفت: در کورس چهارم نیز پایورخان فلاح، پریمون عالیخانی و پادشاه صفوی مقام اول تا سوم را کسب کردند همچنین در کورس پنجم این پیکارها باتان نقدی، اوا ایساتیس و پیر بابا سردار به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان در رشته سوارکاری جزو قطب های اصلی کشور است، افزود: تلاش می کنیم تا پایان سال مسابقات دیگری در استان برگزار کنیم.

برچسب‌ها