شنبه 29 اردیبهشت 1403

برخورد شدید دو موتورسیکلت در بزرگراه فداییان اسلام

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
برخورد شدید دو موتورسیکلت در بزرگراه فداییان اسلام

سرهنگ مومنی از برخورد شدید بین دو موتورسیکلت در بزرگراه فداییان اسلام خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی اظهار کرد: ساعت 01:02 دقیقه بامداد امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی بین دو دستگاه موتورسیکلت در مسیر جنوب به شمال فداییان اسلام قبل از ورودی به آزادگان شرق به پلیس 110 اعلام شد.

وی افزود: گزارش اولیه حکایت از این داشت یک دستگاه موتورسیکلت که در مسیر خلاف جهت این مسیر (شمال به جنوب فداییان قبل از ورودی به آزادگان شرق) در حال حرکت بوده با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر که به صورت مجاز و صحیح مشغول تردد بوده است، شاخ به شاخ و بسیار شدید برخورد می‌کند که هر دو راکب نقش بر زمین می‌گردند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: تیم کارشناسی منطقه 20 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت 48 ساله که به صورت صحیح و مجاز در مسیر خود در حال تردد بوده بدلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت و راکب متخلف در این حادثه مصدوم با حضور عوامل اورژانس، به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل می‌شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی پلیس بزرگراه از صحنه تصادف مشخص شد، موتورسیکلت اول به علت حرکت با سرعت بالا و حرکت بصورت خلاف جهت مقصر این حادثه است.

وی از رانندگان موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان در معابر شهری و بزرگراهی با سرعت بالا حرکت نکنند و با سرعت مطمئنه و سرعتی که مقررات و قوانین در آن محدوده تعیین شده، تردد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی