شنبه 14 مهر 1403

برخورد قاطع با اغتشاشگران ضامن امنیت جامعه است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برخورد قاطع با اغتشاشگران ضامن امنیت جامعه است

حجت‌الاسلام فتاحی گفت: اگر خواهان جامعه‌ای ایده‌ال از حیث عدالت و امنیت هستیم لازمه‌اش این است که با اغتشاش‌گران و اشرار برخورد قاطع شود؛ چنانچه با این افراد برخورد نشود، ارازل و اوباش زین پس احساس مصونیت کرده و دست به هر قتل و غارتی خواهند زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر حوزه علمیه امام جعفرصادق اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب پیرامون الزام برخود قانونی با اغتشاشگران و متجاوزین به امنیت جامعه گفت: امام باقر علیه السلام فرمودند: که "اِنَ الأَمرَ بِالمَعرُوفِ وَ النَهیَ عَنِ المُنکَرِ فَرِیضَه عَظِیمَه بِهَا تُقَامُ الفَرَائِضُ"، امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه بزرگ است. امر به معروف و نهی از منکر هردو از مهمترین فرایض دینی ما در جامعه اسلامی است که بسیار توسط بزرگان دین بر آن بسیار تاکید شده است لذا همان اندازه که امر به معروف مهم شمرده میشود نهی از منکر نیز باید در بستر جامعه نمود داشته باشد.

وی افزود: لذا برخورد با منکر الزام است، چنانچه اگر انسانی اقدام خلافی انجام داد بار اول تذکر دریافت می کند مجددا مرتکب شد، تذکر جدی تر و در نهایت باید بصورت قانونی با متخلفین برخورد شود، اقدام حاکمیت نیز در مقابل با اغتشاشگران نیزبه همین صورت بود چندین بار تذکر داده شد که امنیت جامعه را در پی اقدامات هنجارشکنانه شان برهم نزنند لذا عدم بی توجهی به تذکرات قوه قضاییه و تداوم اقدامات اشرارگونه انها در بستر کشور و اقدام به قتل هموطنان و تخریب اموال عمومی و برهم زدن نظم و امنیت و آسایش مردم سبب برخورد حاکمیت با عاملین قتل جوانان بی گناه بسیجی شد.. حجت الاسلام فتاحی تاکید کرد: لذا اگر خواهان جامعه ای ایده ال از حیث عدالت و امنیت هستیم لازمه اش این است که با اغتشاش گران و اشرار برخورد قاطع شود. چنانچه با این افراد برخورد نشود، ارازل و اوباش زین پس احساس مصونیت کرده و دست به هر قتل و غارتی خواهند زد. انتهای پیام /