پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بررسی آخرین وضعیت انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران / تفتیان و نوروزی حق رای دارند

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
بررسی آخرین وضعیت انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران / تفتیان و نوروزی حق رای دارند

نایب رییس کمیته ملی المپیک می گوید، انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران به زودی انجام می شود و از میان دو عضوی که رییس کمیته ملی المپیک باید معرفی کند حتما یک حانم خواهد بود.

طاهره طاهریان در گفت و گو با ایسنا درباره ی زمان برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بیان کرد: باید هماهنگی با آقای سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک انجام دهیم و اعضای کمیسیون ورزشکاران را هم باشند و جلسه برگزار شود و به زودی این کار انجام می شود. اعضای کمیسیون باید یک فرد وقت گذار را از بین خودشان انتخاب کنند و وظیفه ما نیز این است که کمک کنیم تا این کمیسیون با قوت کار خود را انجام دهد.

طاهریان در پاسخ به این پرسش که جایگزین کیمیا علیزاده و یوسف کرمی مشخص هستند، گفت: قطعا از اعضای علی البدل انتخاب می شوند.

او در مورد دو فری که رییس کمیته ملی المپیک باید معرفی کند نیز تاکید کرد: طبق آیین نامه ریاست کمیته ملی المپیک حق دارد دو نفر را معرفی کند از آنجا که همیشه نگاه آقای صالحی امیری نسبت به زنان و مردان تفاوتی نمی کند یقین دارم آن دو نفر حتما یک خانم و یک آقا خواهند بود.

طاهریان در پاسخ به این پرسش که حسن تفتیان و افشین نوروزی که جایگزین سوریان و رستمی شده بودند، حکم نداشتند و الان تکلیف این دو نفر چه می شود، تصریح کرد: اگر برای آنها حکم صادر نشده بود به این دلیل بود که دوره ریاست کمیسیون تمام شده بود و منتظر انتخابات بودند. آن دونفر حق رای دارند و وقتی رییس از بین اعضا انتخاب شود احکام دوباره صادر می‌شود و هیچ ممنوعیتی نیست.

او در مورد اینکه حمید سوریان و کیانوش رستمی که قصد بازگشت به کمیسیون ورزشکاران را ندارد، گفت: خیر چون استعفا داده‌اند.

انتهای پیام