شنبه 1 اردیبهشت 1403

بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در گچساران / مطالبه شهروندان در خصوص شفاف سازی در ساخت واحدها + تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در گچساران / مطالبه شهروندان در خصوص شفاف سازی در ساخت واحدها + تصاویر

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت به همراه مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از آخرین وضعیت ساخت طرح ملی مسکن در گچساران بازدیدکردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، امروز و به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد مسکن استان و مسولان شهرستانی از روند ساخت و ساز این طرح در این شهربازدید کردند.

صیادی، معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدامات بنیاد مسکن در این شهرستان گفت: در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در گچساران، در دو فاز زمین نیز تحویل داده شده است که در فاز اول 288واحد و در فاز دوم نیز 240واحد نیز ساخته خواهند شد. وی تصریح کرد: در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن با توجه به اینکه مردم پای کار آمدند در نتیجه پروانه ساخت اخذ و کار ساخت واحدها هم آغاز شد که هم اکنون پیشرفت فیزیکی طرح 30درصد است. معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آورده متقاضیان فاز اول اقدام ملی مسکن در گچساران، تاکنون 30میلیارد تومان بوده است، بنابراین می طلبد مردم آورده بعدی را در اسرع وقت تزریق کنند تا پروژه با شتاب بیشتری پیش برود.

افزود: اما در فاز دوم اقدام ملی مسکن نسبت به اعتراضات مردمی مبنی بر کم شدن طبقات واحدها، هنوز این اتفاق نیافتاده اما در شورای مسکن مطرح شده که کمیته سه نفری این موضوع را بررسی کنند که ان شالله با کمتر شدن طبقات ساختمان ها در صورتی که در شورای مسکن مصوب بشود عملیات اجرایی فاز دوم نیز شروع خواهد شد. صیادی تاکیدکرد: همچنین پروژه 40واحدی مسکن شهری در منطقه سه راهی گچساران بنام زیتون است که ان شاءالله این واحدها هم به زودی به مرحله واگذاری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه زیتون در دو طبقه کار شده و زیربنای تقریبی هر واحد 153متر مربع است که با مصالح مرغوب و با سازه بتون آرمه کار شده است. درادامه بازدید از طرح اقدام ملی مسکن نیز جنتی، مدیرکل بنیاد مسکن نیز برای اجرای هرچه بهتر طرح اجرای مسکن ملی در فاز دوم خواهان ورود و پیگیری منتخب مردم گچساران و باشت به این طرح شد.

بحث شفاف سازی در ساخت واحدهای اقدام ملی مسکن از مطالبات متقاضیان این طرح بود که توسط برخی از متقاضیان به حسینی پور بیان شد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

خبرنگار: یاسرمرادی

انتهای پیام /

بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در گچساران / مطالبه شهروندان در خصوص شفاف سازی در ساخت واحدها + تصاویر 2
بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در گچساران / مطالبه شهروندان در خصوص شفاف سازی در ساخت واحدها + تصاویر 3
بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در گچساران / مطالبه شهروندان در خصوص شفاف سازی در ساخت واحدها + تصاویر 4
بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در گچساران / مطالبه شهروندان در خصوص شفاف سازی در ساخت واحدها + تصاویر 5
بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در گچساران / مطالبه شهروندان در خصوص شفاف سازی در ساخت واحدها + تصاویر 6
بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در گچساران / مطالبه شهروندان در خصوص شفاف سازی در ساخت واحدها + تصاویر 7