یک‌شنبه 27 خرداد 1403

برزیل 3-2 آرژانتین: ماراکانا منفجر شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برزیل 3-2 آرژانتین: ماراکانا منفجر شد!

تیم ملی والیبال برزیل در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد آرژانتین را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین و حساس‌ترین بازی روز سوم لیگ ملت‌های والیبال دو تیم برزیل و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در سالن پر از تماشاگر ماراکانا برگزار شد و تماشاگران برزیلی جو عجیب و غریبی در سالن ایجاد کرده بودند.

برزیل در ست اول شروعی طوفانی داشت و موفق شد به راحتی هرچه تمام‌تر با نتیجه 25 بر 13 آرژانتین را شکست دهد. در ست دوم شاگردان مارسلو مندز با شرایط سالن وفق پیدا کردند و توانستند با نتیجه 25 بر 20 حریف خود را شکست دهند. عملکرد فوق العاده آرژانتین در ست چهارم نیز ادامه داشت و این تیم توانست به برتری 25 بر 19 دست پیدا کند.

برزیل که در آستانه دومین شکست متوالی در خانه خودش قرار داشت به بازی برگشت و در ست چهارم مسابقه با نتیجه نزدیک 25 بر 23 پیروز شد. شاگردان برناردو رزنده که حسابی روحیه گرفته بودند در ست پنجم هم نمایش بهتری نسبت به حریف خود داشتند و با نتیجه 15 بر 11 به برتری دست یافتند.

پشت خط زن‌های دو تیم ستاره‌های آنها در این بازی حساس و جذاب بودند. دارلان سوزا 20 امتیاز برای تیم ملی برزیل به دست آورد و در سمت مقابل برونو لیما نیز با 21 امتیاز بهترین بازیکن تیمش و البته میدان از این حیث بود.

برزیل 3-2 آرژانتین: ماراکانا منفجر شد! 2
برزیل 3-2 آرژانتین: ماراکانا منفجر شد! 3