یک‌شنبه 1 مهر 1403

برنامه حریف احتمالی ایران در جام ملتها / کلینزمن، عراق را ایران فرض می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برنامه حریف احتمالی ایران در جام ملتها / کلینزمن، عراق را ایران فرض می‌کند!

تیم ملی کره جنوبی در صدد این است تا جام ملت‌های آسیا پایانی بر 64 سال ناکامی در فوتبال آسیا باشد.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر 20 روز دیگر جام ملت‌های آسیا 2023 قرار است به میزبانی قطر برگزار شود و فدراسیون فوتبال کره جنوبی به عنوان تیمی که 64 سال از آخرین قهرمانی‌اش می‌گذرد با یورگن کلینزمن تدارک ویژه‌ای برای حضوری در قدرتمند در قطر دیده‌اند. فدراسیون فوتبال کره جنوبی اکنون اعلام کرد که قرار است شاگردان کلینزمن پیش از شروع مسابقات به منظور حفظ آمادگی قرار است دیداری دوستانه با عراق برگزار کنند و این دیدار برای تیم کلینزمن یک چالش سطح بالا عنوان می‌شود.

این دیدار با هدف آماده سازی کره برای دیدار مقابل 'تیمهای سرسخت خاورمیانه' که در جام ملت های آسیا به مصاف آنها می رود، برنامه‌ریزی شده است.

شیاطین سرخ آسیا از زمان دومین دوره مسابقات در سال 1960 هرگز قهرمان مسابقات آسیایی نشده و در بسیاری از مسابقات توسط تیم‌های متوسط خاورمیانه حذف شده و حالا به سراغ عراق رفتند تا زودتر با این چالش روبرو شوند. تیم ملی کره جنوبی با حضور کلینزمن در گروه E مسابقات حضور دارد و در این گروه با اردن، بحرین و مالزی دیدار خواهند کرد. حال باید دید آیا سرمربی آلمانی کره جنوبی می‌تواند رویای دیرینه مردم سئول را در دل خاورمیانه نویسندگی کند یا خیر. داشتن ستارگانی چون سون هیونگ مین از تاتنهام، کیم مین جائه از بایرن مونیخ و کانگ این لی از پاری سن ژرمن اتفاقی مهم در تاریخ فوتبال کشور کره است تا انتظارات مردم آسیا در قطر روز به روز بالاتر رود.

برنامه حریف احتمالی ایران در جام ملتها / کلینزمن، عراق را ایران فرض می‌کند! 2