چهارشنبه 18 مهر 1403

برنامه ریزی کمال برای مصاف با استقلال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برنامه ریزی کمال برای مصاف با استقلال

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن برای ادامه لیگ آماده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن اصفهان جزو تیم‌هایی است که در فصل جدید همیشه خلاف انتظار ظاهر شده است. البته که شاگردان ربیعی در 5 هفته ابتدایی عملکرد بهتری داشتند و 4 تساوی و یک برد حاصل کارشان بود اما در هفته های ششم و هفتم دو باخت متوالی را پذیرفتند تا گاندوها خیلی زود آن روی سکه فصل جدید را هم ببینند.

سبزپوشان اصفهان در 7 هفته ای که از لیگ سپری شده، پرسپولیس و سپاهان را با نتیجه مشابه یک بر یک متوقف کردند و حتی تراکتور را در تبریز شکست دادند اما دو باخت پشت سر هم به فولاد و آلومینیوم تمام انتظارات و معادلات پیرامون این تیم را تغییر داد. خصوصا که آنها با شکست 4 بر صفر مقابل ایرالکو وارد تعطیلات شدند.

البته که با وجود وقفه لیگ، تمرینات این تیم در حال برگزاری است و فرصت خوبی است تا محمد ربیعی برای پوشش نقاط ضعف تیمش تلاش کند. شاگردان او با از سرگیری مسابقات باید دو دیدار سخت مقابل استقلال و گل گهر داشته باشند و امتیاز گرفتن از آنها نیز حسابی برایشان مهم است.

در چنین شرایطی نقش کاپیتان کمال بیش از پیش خودش را نشان می‌دهد. کامیابی نیا که مثل همیشه به دور از حاشیه و هیاهو روی کار خود و تیمش تمرکز دارد، این روزها پا به پای دیگر یارانش در حال تمرین است و قطعا به چیزی جز موفقیت در دو بازی آینده و سپس در ادامه لیگ، هدف دیگری در سر ندارد.

او تا به اینجای کار یک گل حساس برای گاندوها زده که به دربی اصفهان برمی‌گردد و خیلی‌ها بیشتر از خود او منتظر گلزنی مجددش هستند.