دوشنبه 9 مهر 1403

برنامه عجیب بازنشستگی فودن: بلاگر حوزه ماهی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برنامه عجیب بازنشستگی فودن: بلاگر حوزه ماهی!

فیل فودن قصد دارد پس از بازنشستگی به ساختن ولاگ درباره ماهی و ماهی‌گیری روی بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، فودن یکی از بازیکنان درخشان منچسترسیتی در چند فصل اخیر بوده و نقش مهمی را در قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کرده است. او موفق شده در 317 دیداری که با پیراهن سیتی به میدان رفته تا به حال 108 گل برای تیمش به ثمر برساند که آمار بسیار خوبی است.

این بازیکن همچنین افتخارات بسیاری را هم در این تیم به دست آورده و موفق شده است در حالی که تنها 24 سال دارد شش قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

با این حال، علاقه این ستاره انگلیسی به ماهی‌گیری بر هیچکس پوشیده نیست و او همیشه در طول تعطیلاتش به سراغ این علاقه قدیمی می‌رود و بارها تصاویری را هم در این باره در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی با هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

فودن در گفتگو با یکی از کانال‌های یوتیوب مربوط به ماهی‌گیری در پاسخ به سوالی درباره دوران بازنشستگی‌اش اظهار داشت:«این منم وقتی که بازنشسته شوم. در حال ساختن ولاگ برای ماهی‌گیری. وقتی پنج ساله بودم، پدرم همیشه من را با خودش به ماهی‌گیری می‌برد و از همان زمان عاشق این کار هستم.

من هر چیزی را می‌گرفتم. در آن زمان ماهی‌هایم کوچک‌تر بودند اما هرچقدر بیشتر این کار را انجام دادم توانستم ماهی‌های بزرگتری بگیرم. این کار واقعا برایم لذتبخش است. هر ماهی‌گیری در هر جایی که باشد، از آن لذت می‌برم.»