جمعه 13 مهر 1403

برنامه‌های گرامیداشت 14 و 15 خرداد در کردستان مجازی برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برنامه‌های گرامیداشت 14 و 15 خرداد در کردستان مجازی برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با توجه به شرایط موجود جامعه و عدم برگزاری مراسم‌های عمومی، بیشتر برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد سادات روز سه‌شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کشور و عدم امکان برگزاری مراسم، برنامه‌های مختلفی در سطح استان به عنوان جایگزین گرامیداشت 14 و 15 خرداد برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در این زمینه افزود: اقدامات لازم جهت تولید محتوا و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و همچنین هماهنگی‌های لازم جهت پخش ویژه برنامه‌ها و فیلم‌های مستند و برپایی نشست‌های تحلیلی با حضور کارشناسان سیاسی و مذهبی از صدا و سیمای استان انجام شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: برگزاری برنامه‌های محدود در مناطق سفید اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونای استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: در کنار تبلیغات مناسب محیطی، دیوار نوشته و نصب المان‌های مختص این ایام در سطح شهرستان‌ها، تولید محتوای مناسب در خبرگزاری ها، پورتال‌های اداری، سایت‌ها و تلویزیون‌های شهری انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام سادات گفت: بسته‌های تبلیغی مناسب این ایام شامل بنر و پوستر جهت فضاسازی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهیه شده و در سراسر استان توزیع خواهد شد. امام خمینی (ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی 14 خرداد 1367 به ملکوت اعلی پیوستند.

*س_برچسب‌ها_س*