سه‌شنبه 3 مهر 1403

برنامه‌های 1402 خط 3 متروی تهران برای رفع حداکثری نواقص موجود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برنامه‌های 1402 خط 3 متروی تهران برای رفع حداکثری نواقص موجود

به گزارش خبرگزاری فارس، آزاد اکبری مجری خط 3 مترو تهران با بیان مطلب فوق گفت: از زمستان سال گذشته، فرآیند اجرای سیستم زهکش بخشی از تونل‌های خط 3 در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی به طول تقریبی 2100 متر آغاز شد و امیدواریم تا پایان خردادماه سال جاری، این عملیات به سرانجام برسد.

مجری خط 3 مترو با اشاره به ضرورت اجرای سیستم زهکش تونل‌های خط 3 در دو بخش دیگر این خط افزود: امسال در دو محدوده بزرگراه امام علی (ع) و خیابان شهید بهشتی، عملیات مشابه سیستم زهکش صورت گرفته در بزرگراه شهید صیاد شیرازی را اجرا خواهیم کرد.

کبری در بخش دیگری از صحبت‌های خود، تداوم رفع نقایص خط 3 مترو خصوصا در مبحث تهویه‌های تونلی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با تأمین منابع مالی و تهیه کابل‌های مورد نیاز، امسال 3 هواکش میان تونلی و یک هواساز دیگر را راه‌اندازی خواهیم کرد تا روند گردش هوا در تونل‌ها و ایستگاههای خط 3 مترو بیش از پیش بهبود یابد.

افتتاح ورودی دوم ایستگاه خواجه عبدا... انصاری، نصب و راه اندازی سیستم RIC ایستگاه سهروردی و تأمین و اجرای تجهیزات اسکادا در بخش‌های میانی و جنوبی خط 3 مترو از دیگر اقدامات تکمیلی در زمینه رفع نواقص این خط طی سال جاری به شمار می‌آیند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید متروی تهران آزاد اکبری خط 3مترو تهران این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است