یک‌شنبه 15 مهر 1403

برنامه هفتم باید بر دو اصل مهار تورم و تولید تاکید کند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
برنامه هفتم باید بر دو اصل مهار تورم و تولید تاکید کند

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: دولت در برنامه هفتم باید بر دو اصل مهار تورم و تولید تاکید کند تا رشد مستمر پایدار اقتصادی 8 درصد تحقق یابد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدحسن ابوترابی فرد» در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، ماه رمضان را ماه حضور عقلانیت و قرآن در عرصه حیات بشر دانست و گفت: آحاد جامعه و مسئولان نظام اسلامی باید از ظرفیت خود برای آراستگی به علم، اتخاذ تصمیمات صحیح و اجرای درست آن تصمیمات بهره ببرند که این روش راه رسیدن به کمال است.

خطیب نماز جمعه تهران با تبریک روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی افزود: فقیه عادل با حضور ملت در صحنه در محور قدرت قرار می‌گیرد، اگر مردم مدیریت صحنه‌های سیاسی را در دست داشته باشند، راه برای اقتدار ملی هموار می‌شود. جمهوری اسلامی و به تعبیر رهبری مردم سالاری دینی بر دو رکن امت و ملت استوار است. این بازو و رکن اسلامیت، جمهوریت نماد حضور مردم و مردم سالاری است و رکن رکین ولایت و رهبری انسان عالم، عادل و فقیه و به عبارت دیگر ولایت علم و فقه ثمره حضور فقیه و اسلام شناس صالح و عادل در رأس هرم قدرت است.

وی بیان کرد: باید این دو گوهر گرانبها را پاس داشت و از تمام توان خود برای ارتقای جمهوری اسلامی استفاده کنیم. حضور مردم در راهپیمایی‌های عظیم و فشرده در کنار صندوق‌های رای نماد جمهوریت است که باید این روز را گرامی داشت و این سرمایه عظیم اجتماعی یعنی مردم سالاری دینی را با تقویت پیوند دولت و ملت، نظام سیاسی و بدنه و آحاد جامعه استحکام بخشید.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها