چهارشنبه 28 شهریور 1403

برنده‌های این هفته بازار خودرو را بشناسید + فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
برنده‌های این هفته بازار خودرو را بشناسید + فیلم

اقتصادنیوز: بررسی بازار خودرو در هفته سوم شهریور 1403 نشان می‌دهد از میان 15 خودروی پُرتقاضای منتخب، تنها سه خودرو افزایش قیمت را به خود دیدند. 6 خودرو همچنان با قیمت‌های هفته گذشته در دسترس متقاضیان بودند و 6 خودرو نیز افت قیمت را تجربه کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، تارا با گیربکس اتوماتیک در هفته سوم شهریور به نسبت هفته پیش از آن کاهش قیمت را تجربه کرد. این خودروی اتوماتیک حدود 1.6 درصد از قیمت خود را از دست داد و با قیمت حدود 915 میلیون تومان از سوی فروشندگان به بازار عرضه شد.

دنا اتوماتیک با موتور توربو آپشنال با افت 1.5 درصدی در رده بعدی جدول افت قیمت قرار دارد. متقاضیان دنا با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو آپشنال برای در اختیار گرفتن این خودرو باید حساب خود را پیش از رفتن به بازار حول‌و‌حوش 940 میلیون تومان شارژ کنند.

دیگر عضو خانواده تارا یعنی تارا با گیربکس دستی پلاس، افت قیمتی حدود 1.3 درصدی را در کارنامه خود ثبت کرد. تارا با گیربکس دستی پلاس در هفته منتهی به 22 شهریور با قیمت نزدیک به 755 میلیون تومان در بازار حاضر بود. پژو 207 با گیربکس اتوماتیک، هایما اس 7 و سورن پلاس در رده‌های بعدی کاهش قیمت قرار داشتند.

خبر مرتبط آغاز شمارش معکوس برای افزایش قیمت خودرو؛ ایران خودرو استارت زد؟/ پاییز پُر تب و تاب در انتظار بازار

اقتصادنیوز: ایران خودرو اولین سری از محصولات پیش فروش شده خود را دی امسال روانه بازار خواهد کرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
برنده‌های این هفته بازار خودرو را بشناسید + فیلم 2