یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم «یادگار» 30 اردیبهشت در قزوین

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم «یادگار» 30 اردیبهشت در قزوین

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: آیین اختتامیه جشنواره ملی فیلم‌های مستند یادگار 30 اردیبهشت در قزوین برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی خواهند شد.

امیر ملاحسنی بیان کرد: جشنواره ملی فیلم‌های مستند میراث فرهنگی «یادگار» به میزبانی استان قزوین برگزار و 510 اثر به این جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: بعد از بررسی این آثار توسط هیئت انتخاب، 86 اثر به بخش مسابقه راه پیدا کردند که در سه بخش کلی جایزه میراث فرهنگی قزوین، سینمای مستند ایران و بخش سینمای ناملموس دسته بندی شدند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: پخش این فیلم‌ها در پلت‌فرم «هاشور» در فضای مجازی آغاز شده و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به این پلت‌فرم به صورت رایگان آثار را تماشا کنند.

ملاحسنی خاطرنشان کرد: 30 اردیبهشت به صورت بسیار محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز سرای سعدالسلطنه آیین اختتامیه این جشنواره با معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: سطح آثار در این جشنواره بی‌نظیر و شاخص بوده و علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را ببینند و خودشان قضاوت کنند؛ امیدواریم بتوانیم این جشنواره را ماندگار کرده و سال‌های آینده هم این برنامه را برگزار کنیم.

انتهای پیام