سه‌شنبه 3 مهر 1403

برگزاری نمایشگاه عکس «قاب قبله» با حضور هنرمندان

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری نمایشگاه عکس «قاب قبله» با حضور هنرمندان

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه عکس «قاب قبله» قرار است بمدت 10 روز ازسه شنبه 29 خرداد تا 7تیر هرروز ساعت 10صبح الی 18 با ورود بصورت ازاد و عمومی در خدمت علاقمندان باشد. رسول آذرسرا مستند ساز و خالق عکس‌های نمایشگاه با بیان اینکه عکاسی و تصویر برداری مخصوصا با دوربین‌های حرفه‌ای در مدینه و مکه خلاف موازین کشور عربستان و بشکلی حرام میباشد و درصورت کم تجربگی و ساده انگاری...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این نمایشگاه قرار است بمدت 10 روز ازسه شنبه 29 خرداد تا 7تیر هرروز ساعت 10صبح الی 18 با ورود بصورت ازاد و عمومی در خدمت علاقمندان باشد.

رسول آذرسرا مستند ساز و خالق عکس‌های نمایشگاه با بیان اینکه عکاسی و تصویر برداری مخصوصا با دوربین‌های حرفه‌ای در مدینه و مکه خلاف موازین کشور عربستان و بشکلی حرام میباشد و درصورت کم تجربگی و ساده انگاری در هنگام عکاسی وتصویربرداری بازداشت وبعنوان مجرم شناخته می‌شوی.

رسول آذرسرا عکاس با بیان اینکه سعی کردم با اندک تجربه و نگاه تخصصی در قرار گرفتن لوکیشن‌ها، بهترین لحظات از حضور زائران کشور‌های اسلامی تا تاریخ شناسی و ابعاد انسانی سرزمین وحی را بصورت کاملا مخفیانه ثبت نمایم.

عکاسی و مستند سازی در سرزمین وحی باهمه‌ی گرفتاری‌ها و موانعش از سمت کشور عربستان جزو بهترین لحظات یک هنرمند می‌تواند باشد.

با حضور در مدینه النبی و قبرستان بقیع و مساجد ماندگار شهر پیغمبر تا شهر مکه و مسجد الحرام و جبل النور و جبل الرحمه تا امکانی که شاید خیلی از زائران تا عزیزانی که هنوز مشرف نشده اند نامش رو نشنیده اند. آنچه مسلم است با حضور در این نمایشگاه قراراست دقایقی آرام بخش با تاریخ اسلام و معرفی زائران از کشور‌های مسلمان بهمراه پخش گوشه‌ای از تصاویر مستند سرزمین وحی آشنا شوید.

نمایشگاه قاب قبله در فرهنگستان مرکز فرهنگی هنری پژوهشی صبا به ادرس خیابان طالقانی غربی خیابان برادران شهید مظفر روبروی سینما فلسطین پ 125 میباشد.