سه‌شنبه 17 مهر 1403

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش گلستان در فضای مجازی و 2 خبر کوتاه دیگر

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش گلستان در فضای مجازی و 2 خبر کوتاه دیگر

گرگان - ایرنا - برگزاری مجازی نمایشگاه هفته پژوهش، اهدای یک دستگاه بیل مکانیکی به اداره راهداری مراوه‌تپه از سوی بنیاد علوی و آزادی 300 زندانی با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف سه خبر کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

مهدی غفاری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سایت نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان گلستان در حال طراحی است و فراخوان حضور مراکز تحقیقاتی و پژوهشی استان و نیز استارتاپ ها در این نمایشگاه مجازی نیز ارسال شد.

وی گفت: علاوه بر امکان بازدید علاقه‌مندان از محصولات و پروژه‌های تحقیقاتی، فعالان عرصه های گوناگون علم و فناوری گلستان می توانند در بخش تبادل نظر وبگاه اختصاصی این نمایشگاه به صورت مستقیم با محققان و ارائه کنندگان محصولات فناورانه گفتگو کنند.

غفاری یادآور شد: سال گذشته با احصای نیاز صنایع، دستاوردهای خوبی بدست آمد به نحوی که از آن زمان تاکنون 2 تیم مطالعاتی و تحقیقاتی اقدام به ساخت یکی از اقلام مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین روغن ترانس کرده و به مراحل پایانی فعالیت خود نزدیک شده اند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی گلستان از 16 تا 20 آذر به صورت مجازی و به صورت 24 ساعته در درگاه اینترنتی GRTE.IR برگزار می شود.

رییس پارک علم و فناوری گلستان همچنین گفت: رویدادها و پنل‌های تخصصی نمایشگاه هفته پژوهش امسال نیز در بستر اینترنت و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گفته وی اکنون 146 واحد فناوری در استان گلستان فعال هستند.

*س_برچسب‌ها_س*