یک‌شنبه 8 مهر 1403

برگزاری هفته پژوهش از 19 آذر / معرفی 341 پژوهشگر برتر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری هفته پژوهش از 19 آذر / معرفی 341 پژوهشگر برتر

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری که امروز برگزار شد، گفت: هفته پژوهش و فناوری از 19 تا 25 آذر برگزار می‌شود که شعار این هفته پژوهش و فناوری پیشروان رشد و تولید و مهار تورم خواهد بود. از چند ماه قبل دستورالعمل هفته پژوهش توسط استانداران ابلاغ می‌شود که امسال تجلیل از پژوهشگران در حوزه‌های مختلف برگزار...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری که امروز برگزار شد، گفت: هفته پژوهش و فناوری از 19 تا 25 آذر برگزار می‌شود که شعار این هفته پژوهش و فناوری پیشروان رشد و تولید و مهار تورم خواهد بود. از چند ماه قبل دستورالعمل هفته پژوهش توسط استانداران ابلاغ می‌شود که امسال تجلیل از پژوهشگران در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود که هفته پژوهش و فناوری استانی از 11 آذر آغاز شده و استاندار به عنوان ستاد هفته پژوهش و رئیس دانشگاه معین به عنوان دبیر استانی است و سه استان به عنوان استان‌های برتر در اختتامیه جشنواره پژوهش تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه پژوهش و فناوری، زنگ پژوهش و فناوری، جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را در این هفته خواهیم داشت.

صالحی افزود: نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی 20 و 21 آدر در مصلی امام خمینی ره برگزار می‌شود. در این نمایشگاه 2 هزار و 58 فناوری ثبت شده است. معاون پژوهشی وزارت علوم افزود: در نمایشگاه امسال نیز رونمایی‌هایی از دستاورد‌های پژوهشی خواهیم داشت. وی ادامه داد: 341 نفر در قسمت پژوهشگران برای جشنواره پژوهش و فناوری معرفی شدند که برگزیدگان تجلیل می‌شوند.