دوشنبه 9 مهر 1403

برگزاری 11 دوره آموزشی با حضور 1200 بسیجی در زنجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برگزاری 11 دوره آموزشی با حضور 1200 بسیجی در زنجان

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در طول تابستان 11 دوره آموزشی و تربیتی برای بسیجیان برگزار می‌شود، گفت: این 11 دوره برای یک هزار و 200 نفر از ارکان تربیتی صالحین طراحی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام محسن جعفری امروز در حاشیه دوره توانمندسازی و مهارت افزایی شبکه تربیتی بسیج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره آموزشی و تربیتی بسیج با هدف ارتقاء توانمندی ارکان شبکه صالحین از صبح امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور 150 سرمربی، مربی و سرگروه منتخب بسیج استان زنجان در حال برگزاری است، ابراز کرد: این دوره در اردوگاه شهید باکری زنجان به مدت دو روز برگزار می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در طول تابستان 11 دوره آموزشی و تربیتی برای بسیجیان برگزار می‌شود، عنوان کرد: این 11 دوره برای یک هزار و 200 نفر از ارکان تربیتی صالحین طراحی شده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی بسیج استان زنجان، تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی از امروز شروع شده و تا 30 مرداد ماه ادامه دارد.

انتهای پیام /