پنج‌شنبه 19 مهر 1403

برگزاری 447 برنامه به مناسبت سوم خرداد در کهگیلویه‌وبویراحمد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برگزاری 447 برنامه به مناسبت سوم خرداد در کهگیلویه‌وبویراحمد

امیرعباس آسمند از اجرای 76 عنوان برنامه و 447 ریز برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس امیرعباس آسمند مسئول اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ابراز داشت: سوم خرداد آیینه دفاع مقدس است چرا که در اقتدار قدرت نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی نقش مهمی داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 76 عنوان برنامه و 447 ریز برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: سوم خرداد در رسانه‌های دنیا بازتاب گسترده‌ای داشت و سبب ترس حامیان صدام از این عملیات شد لذا پاسداشت این روز حائز اهمیت است. وی گفت: روز سوم خردداد یکی حوادث خیلی مهم در تاریخ انقلاب بخصوص دفاع مقدس است زیرا سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر آینه هشت سال دفاع مقدس است، که در اعمال اقتدار نظام جمهوری اسلامی در نظام بین الملی داشت. آسمند خاطر نشان کرد: آزاد سازی خرمشهر باعث اثبات اقتدار نظامی ایران و ترس همه دشمنان انقلاب اسلامی و همراهان صدام در جنگ بود.

این مسئول با اشاره به اینکه ستاد استانی دفاع مقدس به ریاست استاندار تشکیل و کمیته‌های شهرستانی به ریاست فرمانداران و دبیری بسیج نواحی فعال شد، گفت: طی این ایام 76 عنوان برنامه و 447 ریز برنامه را جمع‌بندی کردیم محیط‌سازی مکان و سازمان‌ها، صبحگاه مشترک سپاه، برگزاری مسابقات ورزشی سوم خرداد، کنگره شهدای روحانی و تجلیل از خانواده 34 شهدای روحانی برگزاری 10 یادواره شهدا، برگزاری نشست‌های تخصصی و میزگردها و پرداختن به چرایی جنگ بعد از عملیات غرور آفرین سوم خرداد برای رفع شبهات از برنامه‌های این ایام است.

وی بیان کرد: سخنرانی فرمانده‌هان قبل از خطبه‌های نماز جمعه و برگزاری فیلم دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان این عملیات غرورآفرین، رونمایی از 4 عنوان کتاب با موضوع پژوهش دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این ایام است.

آسمند با اشاره به برپایی نمایشگاه سه بعدی روز مقاومت و پیروزی و افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر گفت: به مناسبت سوم خرداد نمایش خیابانی در سطح شهر یاسوج، برگزاری نشست زنان و دفاع مقدس، مصاحبه از فرمانده های دفاع مقدس، مصاحبه با مادران و همسران شهدا، بر پای نمایشگاه زن و دفاع مقدس را خواهیم داشت.

مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در پایان از تعلل شهرداری در نصب تابلو شهدا در شهر یاسوج انتقاد کرد و افزود: برای ساخت موزه دفاع مقدس در دیگر شهر ها بیشترین کمک ها توسط شهرداری بوده اما در مرکز استان هیچ گونه همکاری نمی شود. انتهای پیام /