سه‌شنبه 1 خرداد 1403

برگزیدگان چهاردهمین دوره آزمون حفظ کل قرآن «ترنم وحی» معرفی شدند + اسامی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برگزیدگان چهاردهمین دوره آزمون حفظ کل قرآن «ترنم وحی» معرفی شدند + اسامی

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس آیین اختتامیه آزمون حفظ قرآن مؤسسه مهد قرآن با عنوان ترنم وحی برگزار و در آن 46 حافظ کل قرآن جدید معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان برگزار شد علاوه بر تجلیل 46 حافظ کل موفق به دریافت مدرک حفظ کل قرآن، از مدیران منتخب شعب و کانون‌های این مؤسسه نیز تقدیر بعمل آمد.

در این برنامه سیدمحمود چاوشی مدیر عامل مؤسسه مهد قرآن نیز با اشاره به چهاردهمین دوره آزمون حفظ قرآن ویژه حافظان عضو شعب مهدقرآن که به میزبانی استان گلستان برگزار شد، گفت: این دوره در دو مرحله استانی و کشوری آزمون انجام شد و 130 حافظ کل قرآن در مرحله استانی در آزمون شفاهی و کتبی شرکت کردند و افراد راه‌یافته به مرحله کشوری 78 نفر بودند که به استان گلستان دعوت شدند.

چاوشی تصریح کرد: دو تیم داوری بین‌المللی و کشوری در بخش خواهران و یک تیم در بخش برادران موضوع ارزیابی حفاظ را بر عهده داشتند در نهایت از 78 نفر شرکت‌کننده 46 نفر موفق به کسب حد نصاب قبولی شده و گواهینامه حفظ قرآن را دریافت کردند.

چاوشی همچنین به آمار رده سنی حافظان اشاره کرد و گفت: در این دوره چهار نفر متولد دهه 90، بیست نفر از دهه 80، هشت نفر از دهه 70، بیست و پنج نفر از دهه 60، پانزده نفر از دهه 50 و پنج نفر از دهه 40 شرکت کردند و این نشان می‌دهد که مهدقرآن توانسته در تمام رده های سنی تأثیرگذار باشد.

اعضای هیأت علمی شهریار پرهیزکار، محمدحسین سعیدیان، محمدرضا حشمتی و سیدمهدی سیف حضور داشتند.

در ادامه اسامی 46 حافظ کل قرآن جدید مؤسسه مهد قرآن تقدیم می‌شود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید قرآن حفظ قرآن آزمون ترنم وحی حافظان جدید قرآن مؤسسه مهد قرآن این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
برگزیدگان چهاردهمین دوره آزمون حفظ کل قرآن «ترنم وحی» معرفی شدند + اسامی 2
برگزیدگان چهاردهمین دوره آزمون حفظ کل قرآن «ترنم وحی» معرفی شدند + اسامی 3
برگزیدگان چهاردهمین دوره آزمون حفظ کل قرآن «ترنم وحی» معرفی شدند + اسامی 4
برگزیدگان چهاردهمین دوره آزمون حفظ کل قرآن «ترنم وحی» معرفی شدند + اسامی 5