جمعه 8 تیر 1403

برگی از تاریخ / جنجالی ترین دوئل فرهاد و نکونام!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برگی از تاریخ / جنجالی ترین دوئل فرهاد و نکونام!

چهار سال از مصاف پر حاشیه استقلال و فولاد در لیگ برتر گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد، از وقفه 4 ماهه مسابقات فوتبال به علت شیوع پاندمی کرونا، سرانجام لیگ برتر با دیدار معوقه فولاد و استقلال از سر گرفته شد، تا شاهد تقابل جذاب جواد نکونام و فرهاد مجیدی باشیم.

روزبه چشمی زننده گل نخست این بازی برای استقلال بود و همه چیز برای آبی‌ها خوب پیش‌می‌رفت تا اینکه اخراج علی کریمی قبل از پایان نیمه، بازی را به جنجال کشاند.

اعتراضات بی‌پایان فرهاد مجیدی به این تصمیم سیدعلی، منجر به اخراج سرمربی آبی پوشان از لب خط شد تا استقلال علاوه بر یک یار کمتر، سرمربی‌اش را نیز در نیمه دوم کنار خود نبیند.

لحظاتی قبل از شلیک سه امتیازی مجتبی نجاریان از پشت محوطه جریمه و مسعود ریگی با پیراهن آبی - 04 تیرماه 1399

گل تساوی فولاد توسط فرشاد احمدزاده، شاگردان نکونام را برای زدن گل دوم سراپا حمله کرد. در حالی که بازی متعادل پیش می‌رفت، استقلال با اخراج عارف غلامی 9 نفره شد تا کار آن‌ها برای حفظ همین یک امتیاز سخت‌تر از قبل شود.

شوت نجاریان جوان از پشت محوطه جریمه، کار استقلال 9 نفره را پیش از به صدا درآمدن سوت داور تمام کرد و افتتاحیه لیگ بعد از کرونا با برد فولاد و نکونام به پایان رسید.

اعتراضات فرهاد مجیدی به نحوه قضاوت سیدعلی به بعد از بازی و فضای مجازی نیز کشیده شد تا حواشی عجیبی پیرامون این مسابقه شکل بگیرد. این مسابقه یکی از جنجالی‌ترین مصاف‌های تاریخ فولاد و استقلال بود. در پایان این فصل طولانی، استقلال در جایگاه دوم ایستاد و فولاد سوم شد.

برگی از تاریخ / جنجالی ترین دوئل فرهاد و نکونام! 2