سه‌شنبه 17 مهر 1403

بزرگداشت شهید هادی بوزید مجاهد حزب الله در تسنیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
بزرگداشت شهید هادی بوزید مجاهد حزب الله در تسنیم

مراسم بزرگداشت شهید هادی علی بوزید، از مجاهدان حزب الله لبنان و فرزند حاج علی بوزید فعال با سابقه عرصه فرهنگ و رسانه با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و مسئولان سیاسی و رسانه ای در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم یاد بود شهیدهادی علی بوزید، از مجاهدان و رزمندان مقاومت حزب الله لبنان و فرزند حاج علی بوزید فعال با سابقه عرصه فرهنگ و رسانه با حضور جمعی از فعالان و مسئولان سیاسی، نظامی، فرهنگی، هنری و رسانه ای در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

شهید هادی علی بوزید که اخیراً در جهاد و مبارزه با رژیم دژخیم صهیونی در منطقه جنوب لبنان به شهادت رسید، یکی از رزمندگان مجاهد حزب الله بود که همانند بسیاری دیگر از شهدای اخیر حزب الله، مظلومانه تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه، سخنرانی روحانیت معظم و مداحی مداحان اهل بیت همراه بود، چهره های فرهنگی و هنری از جمله محسن برهمانی معاون سیمای صدا و سیما، سید محمود رضوی و مجتبی امینی تهیه کننده سینما و تلویزیون، منصور سهراب پور تهیه کننده سینما، سیاوش سرمدی کارگردان مطرح کشور و جمعی دیگر از فعالان عرضه رسانه و هنر حضور داشتند. همچنین برخی همرزمان پدر این شهید بزرگوار و برخی مسئولان نظامی، سیاسی و فرهنگی کشور در این مراسم حضور یافتند و شهادت این مجاهد سرافراز را به حاج علی بوزید پدر شهید که خود از فعالان قدیمی عرصه رسانه و فرهنگ در لبنان و ایران است، تسلیت گفتند.

بزرگداشت شهید هادی بوزید مجاهد حزب الله در تسنیم 2
بزرگداشت شهید هادی بوزید مجاهد حزب الله در تسنیم 3
بزرگداشت شهید هادی بوزید مجاهد حزب الله در تسنیم 4
بزرگداشت شهید هادی بوزید مجاهد حزب الله در تسنیم 5
بزرگداشت شهید هادی بوزید مجاهد حزب الله در تسنیم 6
بزرگداشت شهید هادی بوزید مجاهد حزب الله در تسنیم 7
بزرگداشت شهید هادی بوزید مجاهد حزب الله در تسنیم 8
بزرگداشت شهید هادی بوزید مجاهد حزب الله در تسنیم 9
بزرگداشت شهید هادی بوزید مجاهد حزب الله در تسنیم 10